Maxizoo drammen(åssiden) ved ica maxi senteret

Jeg har vært en fast kunde siden de åpnet, tenkte lage en tråd her nå.

Skal liste opp ting om butikken:

-Uten tvil reneste akvarier jeg har sett i Zoobutikk
-Beste priser på iallefall fisk, noe av det bedre på akvarier.
-Beste pris jeg har funnet i butikk på pumper og annet tilbehør for akvarier.
-Meget bra priser på mat til fisk.
-Meget godt utvalg av forskjellige fisk.
-Bra betjening, de som har fiskeavdelingen kan godt nok om sin del. Noen mer enn andre.
-Planter kunne vært bedre, men har blitt bedre siste mnd etter jeg sa ifra-) +++ for at de fixet det.

Ellers stor og flott butikk, alt er liksom rent der. Selv gnager og fugl avdeling!!

Jeg er også imponert over utvalg av sjelden fisk/ettertraktet fisk, her er noe:

- Uaru Fernandezi VF
- Mange L maller til god pris, fra 100-300 kr for ganske sjeldne maller.
- Malawi(blant annet Aulonacare Firefish) til meget bra pris!!! 199,-
- Oreocrhomis Mossambicus Ciklide VF
- Ocellaris VF(elsker den rovfisken) DE SPISER ALT!!!!
- Arowana VF
- Corydora Aenus Black til KUN 79,- !!!!!!!!!
- Discus Snakeskin, meget flotte.
- Stor Electricus ål

+++++

Masse mer jeg har glemt, men bra utvalg til de akvarier dem har.

Eller legger jeg til at de også har brødfisk, den slags alle butikker skal ha inne. Altså alt vanlig....

Da ville jeg tatt en tur innom Dyrebutikken Drammen AS på CC. Altså ikke i hovedbygget, men i bygget hvor Meny og videosenteret er. Har også saltvann
Handler alltid på centrum Zoo De har veldig gode priser på akvarium...
Noe fisk er kanskje dyrere men mye bedre kvalitet...

Var innom der i dag.
Får 5200 Kr.

180L MP Eheim. Classic.
Mølbel bord Eik.
2213 Eheim Utvendig Filter. (440 L/T)
Luftpumpe (med Filter) 1500 L/T
2 x Back 2 Nature Bakgrunner.
Varmekolbe 200 W
Nitritt Test Sett.
P.H Test Sett.
0,4-0,8 10 KG Grus.

Pluss masse snegler, reker o.l Med på kjøpet

De lå også en del unner på nye modelene til Vision.

De selger ut en 450 L Juwel Vision med alt av utstyr. Gode T5 lysrør.
Osv..... Knall godt kar. 8.500 +/-
Aldri vært på Maxizoo

Er det godt utvalg på forskjellig røtter der?
Har besøkt de fleste Akvarie/Zoobutikker rundt på Østlandet og hele Sverige, mange bra butikker for all del.

Er litt synd det ikke virker som Maxizoo er en butikk så mange vet om, tror den kunne trengt litt flere kunder. Den er faktisk meget bra som jeg nevnte, og er jo alltid bra ha mange butikker velge mellom-)
Røtter er litt til og fra, men noen ganger har de masse bra inne. Litt opp og ned...De selger også røttene som er i akvariene der!

Og at så mange akvariefolk(særlig fra Drammen) ikke har vært på Maxi er merkelig, den har jo vært der 1 år nå!!!!
Det er helt klart Begynner jo å bli en del Zoo foretninger rundt om kring i drammen Liker å ha litt å velge.

De som har kvalitet med også lav pris selvsagt.

Får titte innom på åssiden en gang.

Er verdt ta en tur, ikke det stedet med mest akvarier. Men godt utvalg, og meget bra priser.

Sikler litt selv på Malawi Firefish, og noen Cory Black Venezuela...

+ at de også har noen flotte maller!!!
Trenger noen småe fine maller..
Vanskelig å finne en butikk nå tildags med 1 han og 1 hun som er skjønnsmodne hehe.

Går får sommerfugl ciklider jeg da
Med noen søte alge fisker
De har hatt, eller mulig har endel fine par der av L maller. Jeg kjøpte L066 der, og også L202. Disse er flotte!!!
Høres flott ut det

Ekke så lett å finne fisk som passer sammen med sommerfugl ciklider samtidig som de skal være snille med egg hehe

Blir et par maller og siamesisk alge spiser og noen forskjellige alge spisere.

Også kanskje noe småe stim fisk ettervært

Har du prøvd sommerfugl ciklidene?
Helt nytt for meg...

( Skal starte å kjøre inn mitt nye akvarium på fredag )

Mulig de får L46 også!!!!!
jeg kjører en del tog mellom Sandefjord og Oslo, er det noen av butikkene i Drammen som er verdt, og mulige, å stikke innom hvis en hopper av toget en times tid? det vil si, er de i gangavstand fra togstasjon, eller er det lettvin bussforbindelse. gidder ikke ta bilen innover når jeg har månedskort på toget.
Buss går til Åssiden hvert 15 min tror jeg, enkelt finne frem. Bare google deres adresse og reise dit-) fin butikk på Åssiden, de på CC drammen er og bra.

CC ligger ca 10 min gange fra Togstasjon, Åssiden 10 min med buss!
Dagens handel hos Maxi Zoo ble planter, og jeg måtte besøke Ocellarisen. Elsker stikke finger ned mot glasset og den hugger til!!!

Den er så sint at den stanger i glasset når folk går forbi, skikkelig råtass.
Hei tomj
Hei!

Jeg har faktisk jobba der en uke (i arbeidsuka, alle elever jobber i en bedrift en uke) Da var jeg så heldig å få jobbe der. Veldig hyggelige ansatte!
Fikk være med på sette inn nye fisker, fore osv..

Mvh. Lille Havfruen

Therese VA
jeg kjører en del tog mellom Sandefjord og Oslo, er det noen av butikkene i Drammen som er verdt, og mulige, å stikke innom hvis en hopper av toget en times tid? det vil si, er de i gangavstand fra togstasjon, eller er det lettvin bussforbindelse. gidder ikke ta bilen innover når jeg har månedskort på toget.

Da må du stikke bort på Centrum Zoo! Tipper det tar 3-4 min å gå fra togstasjonen. Liten, men veldig flott og hyggelig butikk. Har ganske mye akvarier og meget god kvalitet
tomj
Jeg er også imponert over utvalg av sjelden fisk/ettertraktet fisk, her er noe: - Uaru Fernandezi VF - Mange L maller til god pris, fra 100-300 kr for ganske sjeldne maller. - Malawi(blant annet Aulonacare Firefish) til meget bra pris!!! 199,- - Oreocrhomis Mossambicus Ciklide VF - Ocellaris VF(elsker den rovfisken) DE SPISER ALT!!!! - Arowana VF - Corydora Aenus Black til KUN 79,- !!!!!!!!! - Discus Snakeskin, meget flotte. - Stor Electricus ål +++++
Vet du hva prisen på en Arowna der? helst Silver arowana. og hvor mye tar de for en stor Electricus ål?
Tilfeldig bekjentskap
© Brage Lien
Reklame for plussmedlemskap