- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Akvariebutikker i bodø-fauske området?
Akvariebutikker i bodø-fauske området?
skal kjøre til bodø på tirsdag og kommer nok til å plage livet av min x som skal kjøre for jeg har alle intensjoner om å stoppe innom alle dyrebutikkene der er, bare fordi jeg kan.
Har funnet to i bodø, og så aqua karolin i tverlandet, vet det er en på fauske men den er vel mindre enn de i bodø?
anbefalinger?
Har funnet to i bodø, og så aqua karolin i tverlandet, vet det er en på fauske men den er vel mindre enn de i bodø?
anbefalinger?
Postet 21.11.08 kl 00:01
Postet 21.11.08 kl 14:23
Jeg begynte på ett oversiktskart som har som mål å samle alle akvariebutikkene på ett sted. Det er ikke lagt til så mange ennå men alle som vil kan legge til butiker de vet om. Webmaster syntes også det var en god ide og vil i fremtiden legge det til på Akvaforum.
Det finnes ingen i nærheten av Bodø ennå men kanskje noen kan legge de til
Kartet er her.
Det finnes ingen i nærheten av Bodø ennå men kanskje noen kan legge de til
Kartet er her.
Postet 21.11.08 kl 14:23
Postet 21.11.08 kl 15:34
Postet 21.11.08 kl 21:33
Postet 23.11.08 kl 13:40
Postet 23.11.08 kl 13:47
sunikolden som er med togstasjonen er det den som heter zoosenteret? trekanten kjøpesenter? hvordan er det med aqua karolin på tverlandet? er den i drift enda? i icabygget.
Tror både den i sjøgata og den på trekanten kjøpesenter hete nordland zoosenter. Og den forbi togstasjonen heter bodø båt og fritidssenter, ligger i terminalveien 2
Anka
Postet 23.11.08 kl 16:49
Vi har tre dyrebutikker i Bodø. Alle selger fisk og akavarium.
- En ligger på trekanten kjøpesenter og er den som er åpen lengst(2100)
- En annen(som er eid av samme mann som den på trekanten) ligger i sjøgata, rett nedenfor torget ved siden av Nordea, de har åpent til 1600(varierer litt, men vet at det er langåpent på torsdager, husker ikke nøyaktig hvor lenge).
- Så har vi en på leira, ved terminalen, Zoo og Fritid/Bodø båt og fritidssenter. De har åpent til 1800 på hverdager og 1600 på lørdager.
- Aqua Karolin er nedlagt.
- Er en buddy butikk på Fauske, i amfi senteret(eller hva det nå heter) og en annen en på Rognan.
Hilsen, Bodøværing
- En ligger på trekanten kjøpesenter og er den som er åpen lengst(2100)
- En annen(som er eid av samme mann som den på trekanten) ligger i sjøgata, rett nedenfor torget ved siden av Nordea, de har åpent til 1600(varierer litt, men vet at det er langåpent på torsdager, husker ikke nøyaktig hvor lenge).
- Så har vi en på leira, ved terminalen, Zoo og Fritid/Bodø båt og fritidssenter. De har åpent til 1800 på hverdager og 1600 på lørdager.
- Aqua Karolin er nedlagt.
- Er en buddy butikk på Fauske, i amfi senteret(eller hva det nå heter) og en annen en på Rognan.
Hilsen, Bodøværing
Postet 01.12.08 kl 21:22
Postet 23.02.12 kl 18:36
Inaktiv bruker
niboRDen i sjøgata er og lagt ned (buddy) så nå er det bare to igjen, begge ganske jevn på utvalget Leira kanskje hakket kvassere på utvalget og fokus når det gjelder akvarier, enn trekanten.
Handler bare på Leira men mindre det er krise og det er noe de ikke har, da drar jeg på trekanten.
Postet 23.02.12 kl 20:48