Maxi zoo forus - opphørssalg

Vil bare informere og tipse om at Maxi Zoo på Forus ved Stavanger legger ned, og at det er mulighet for å spare litt penger på salget.

Klippet fra deres nyhetsmail:
"Maxi Zoo Forus legger ned og flytter i fra Forus.
I den forbindelse kjører vi knall rabatt nå rett før jul 30% på alle varer i butikken.
Kom innom før vi går tom for den perfekte julegave til en kjempe pris.

Åpnings tider i julen.
Sønsdag 21 Desember 14-18
Julaften STENGT
Lørdag 27 Desember STENGT
Mandag 29 Desember 10-18
Tirsdag 30 Desember 10-18
Nyttåraften STENGT"

Leit at de legger ned etter så kort tids drift. Det har vært et lyspunkt av en zoobutikk med snille priser, godt utvalg, fine og rene displayer og hyggelig betjening. Alt dette har veid opp for at de ikke har slush-maskin (som faktisk en annen lokal zoosjappe har).
Hmm, burde kanskje titte innom.

Veldig grei butikk dette, så det var jo synd. Men har nok gått litt i fella med å ikke være særlig unik i mengden. Jeg fant nesten aldri noe jeg ville ha der.
Er dette den svære butikken i stvg området jeg har hørt om, eller ligger den i Sandnes?
Dette er den store butikken ja. Den ligger rett ved siden av Tvedt senteret på Forus.

Men det står i deres mail at de legger ned og flytter fra Forus. Betyr dette at de flytter til nye og mer sentrale lokaler, eller legger de ned i Stavanger for godt?

Dette var egentlig utrolig dumt. Også min yndlingsbutikk hvor betjeningen tok meg skikkelig seriøst.

Føler at Dyrego og Tropehagen begynner å få monopol på Stavanger :p
Alexus
Dette er den store butikken ja. Den ligger rett ved siden av Tvedt senteret på Forus. Men det står i deres mail at de legger ned og [I]flytter[/I] fra Forus. Betyr dette at de flytter til nye og mer sentrale lokaler, eller legger de ned i Stavanger for godt? Dette var egentlig utrolig dumt. Også min yndlingsbutikk hvor betjeningen tok meg skikkelig seriøst. :( Føler at Dyrego og Tropehagen begynner å få monopol på Stavanger :p

De legger ned i Stavanger for godt.
Hei.

Har butikken lakt ned nå ?
Jeg har ikke fått tid til å komme meg inn, men i morgon skal jeg inn om de ikke har lakt ned da...
Noen som vet ?
er også opphørssalg på stavanger akvarieforretning ut januar. fisk til halv pris bla.
J9fer
er også opphørssalg på stavanger akvarieforretning ut januar. fisk til halv pris bla.

Er det halv pris på hele butikken eller bare på fisker ?
ivertfall fisken... er prosenter på mer også men vet ikke hva
De har nok salg på det meste etterhvert, de leger ned 1. februar.
stavanger akvarieforretning på kvadrat som legger ned ?
Den i sentrum som stenger, den på Kvadrat overtas av Dyrego.
Rune Evjeberg
Den i sentrum som stenger, den på Kvadrat overtas av Dyrego.

Har den stengt eller skal den stenge ?
Rune Evjeberg
De har nok salg på det meste etterhvert, de leger ned 1. februar.
Rune Evjeberg
[QUOTE=Rune Evjeberg]De har nok salg på det meste etterhvert, de leger ned 1. februar.

Det ble litt rot her.
Er det Maxi Zoo eller Stavanger akvarie som legger ned 1. februar ?
kvadrat har ikke så mye på tilbud, men butikken i byen skal jo legges ned. jobber der selv men har vert syk i helgen så er ikke sikker på hva som er på tilbud utenom halv pris på fisk å 30% på halsbånd til hund=P en av sjefene lagde tilbudslapper opp til 60% men vet ikke hvilken avdeling disse henger i... kan opplyse litt mer i morgen om noen er intr.
Maxi zoo har stengt, Stavanger akvarieforetning stenger 1. februar.
Får satse på at den på Kvadrat får noe bedre utvalg fremover da. Går helst på Kilden selv, hvem har vel tid til å gå i butikker før kl. 1700 uansett :P
tro meg... veldig mange=P
Jeg skal ta en tur til kvardrat i dag. Håper bare at de har tilbud der og... noen som vet noe mer ?
Tilfeldig bekjentskap
© Luis Novella
Reklame for plussmedlemskap