Skulle kjøpe meg en E-heim 2026. Har alltid handlet på Tam Alna på Alnabru, så jeg vurderte å kjøpe den der. Jeg tittet innom der og de hadde et bra tilbud den gangen. På nettet fikk jeg den enda billigere, men jeg tenkte at et par hundrelapper dyrere kunne jeg tåle og støtte dyrebutikken jeg liker. Da jeg ringte dit for å spørre om prisen hadde de ikke det samme tilbudet, men jeg skulle få den for 2200,- (ordinær pris var 2900) fikk jeg opplyst. Tenkte som sagt at jeg ville kjøpe den der jeg har kjøpt alt annet. Da jeg kom opp dit fikk jeg beskjed om at de ikke kunne selge den for den prisen. Etter mye om og men og ikke den vanlige servicen jeg er vant til der skulle jeg få den for 2600,-, Dette syntes jeg ble litt drøyt da jeg har tatt meg tiden til og reise opp dit og blitt lovt en pris på 400,-mindre. Han i butikken mente at hvis han solgte den for 2200,- ville han tape penger på og selge den.Jeg sa rett og slett at jeg syntes det var dårlig av dem og gjøre det på den måten og valgte og ikke kjøpe den der. Jeg ringte ned til dyrebutikken på Oslo City og fikk den der for 2280,- med bra service. Så der kan man se at prisene varierer veldig. I begge prisene var det med filtermateriale. Har med dette byttet butikk noe som på en måte er synd da jeg syntes det er en fin butikk. Tror det er de som tapte på det i det lange løp.