- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Månedens fisk april tropehagen
Månedens fisk april tropehagen
Inaktiv bruker
Guppy par
Dalmatinermolly
Så vet dere det =p
Dalmatinermolly
Så vet dere det =p
Postet 31.03.09 kl 18:31
Endret: 01.04.09 kl 15:46
Postet 01.04.09 kl 13:56
Postet 01.04.09 kl 14:00
Inaktiv bruker
God ide !
*henge opp lapp i butikken*
*henge opp lapp i butikken*
Postet 01.04.09 kl 14:03
Endret: 01.04.09 kl 14:44
Postet 01.04.09 kl 14:44
Hvis du jobber i butikk, fayfay, så blir kanskje dette litt for "reklame-preget"...?
Ikke jeg som bestemmer her altså så for alt jeg vet kanskje du har en avtale med sjefene men tenkte jeg kunne hinte om dette siden det står skriblet noe mumling om det i retningslinjene (ikke lov å drive reklame for firmaer osv).
Ikke jeg som bestemmer her altså så for alt jeg vet kanskje du har en avtale med sjefene men tenkte jeg kunne hinte om dette siden det står skriblet noe mumling om det i retningslinjene (ikke lov å drive reklame for firmaer osv).
Postet 01.04.09 kl 14:54
Inaktiv bruker
Oi, tenkte jeg ikke på. Bare lagt merke til at folk spør om månedens fisk, tenkte de kanskje ville vite.
Beklager, skal ikke skje igjen =)
Beklager, skal ikke skje igjen =)
Postet 01.04.09 kl 15:00
Postet 01.04.09 kl 15:34
Endret: 01.04.09 kl 15:38
Akvaforum drives av en gjeng med aktive akvarister. Det er tilogmed noen som er villig til å betale for å holde Akvaforum i gang, Disse kalles for +medlemer.
Som alle vet er ingenting gratis her i denne verden, slik også med å drive et forum.
Slik dere ser har Akvaforum fått noen sponsorer som kjøper reklameplass for en symbolsk sum.
Det ville ikke være riktig ovenfor våre trofaste sponsorer at bedrifter som ikke ønsker å støtte Akvaforum, får gratis reklame.
Derfor "15) Kommersiell reklame er ikke tillatt. Heller ikke i signatur. Lenke til privat hjemmeside er i orden. Annonser i forumet er ikke tillatt. Bruk Kjøp/Salg. For bannerannonsering på AkvaForum.no kontakt Webmaster." i retningslinjer.
Som alle vet er ingenting gratis her i denne verden, slik også med å drive et forum.
Slik dere ser har Akvaforum fått noen sponsorer som kjøper reklameplass for en symbolsk sum.
Det ville ikke være riktig ovenfor våre trofaste sponsorer at bedrifter som ikke ønsker å støtte Akvaforum, får gratis reklame.
Derfor "15) Kommersiell reklame er ikke tillatt. Heller ikke i signatur. Lenke til privat hjemmeside er i orden. Annonser i forumet er ikke tillatt. Bruk Kjøp/Salg. For bannerannonsering på AkvaForum.no kontakt Webmaster." i retningslinjer.
Postet 01.04.09 kl 15:44
Endret: 01.04.09 kl 15:45
Inaktiv bruker
Den er helt greit, skal ikke gjenta seg =)
Postet 01.04.09 kl 15:57
Nils VollstadAkvaforum drives av en gjeng med aktive akvarister. Det er tilogmed noen som er villig til å betale for å holde Akvaforum i gang, Disse kalles for +medlemer. Som alle vet er ingenting gratis her i denne verden, slik også med å drive et forum. Slik dere ser har Akvaforum fått noen sponsorer som kjøper reklameplass for en symbolsk sum. Det ville ikke være riktig ovenfor våre trofaste sponsorer at bedrifter som ikke ønsker å støtte Akvaforum, får gratis reklame. Derfor "[I]15) Kommersiell reklame er ikke tillatt. Heller ikke i signatur. Lenke til privat hjemmeside er i orden. Annonser i forumet er ikke tillatt. Bruk Kjøp/Salg. For bannerannonsering på AkvaForum.no kontakt Webmaster.[/I]" i retningslinjer.
Nå sjønner jeg det!
Postet 01.04.09 kl 16:12
Postet 02.04.09 kl 00:36
Postet 02.04.09 kl 04:48
Tenyrafarkjipt, greit å vite hva som er månedens fisk,
Det er jo neppe "ulovlig" for forumsmedlemmer å nevne hva som er månedens fisk i tråder som f.eks. denne.
Tips, råd og linker angående priser, fisk og utstyr florerer det av her på AF.
Da må vi eventuelt slutte med å linke til nettbutikker, produsenter...osv.
Postet 02.04.09 kl 11:05
Endret: 02.04.09 kl 11:09
Inaktiv bruker
Greia er nok at jeg er ansatt og det da derfor ansees som reklame for butikken jeg jobber i. Og det skjønner jeg. Men dersom en kunde sier ifra, blir det ikke direkte reklame fra selve bedriften.
Postet 02.04.09 kl 14:01
Postet 02.04.09 kl 18:31
Postet 14.04.09 kl 18:18
Står her.
Postet 14.04.09 kl 19:09