Aprilsnarr på tropebua zoo, ålesund?

Var innom i går og kjøpte reker, og fikk beskjed om at jeg måtte komme tilbake i dag for da skifter de til Buddy-butikk og det var loddsalg og greier med førstepremie; et gavekort på 1500 kroner. Står ingenting om dette på hjemmesidene, så jeg tviler på jeg skal ta meg en tur i dag.
Kan jo ikke narre deg igår....
Hadde de sagt de idag så hadde jeg vært redd for å bli lurt.
Ja, men så er det det at det er bare i dag de kan si aprilsnarr Hadde de sagt i dag at jeg skal komme i morra så kunne de ikke ha lurt meg, for da kunne de ikke sagt aprilsnarr.
Kan godt hende at dette stemmer. Ryktene går om at Tropehagen har problemer for tiden.
Det kan godt hende, men jeg synes det var veldig mystisk å putte det på den 1. april.

Forresten, jeg tror ikke tropebua er med i tropehagen-kjeden.
Inaktiv bruker
Majones
Forresten, jeg tror ikke tropebua er med i tropehagen-kjeden.

tropebua er med i tropehagen
Ah, ok. Har et løfte med meg selv at jeg ikke skal bli lurt i dag, men samtidig har jeg kjempelyst til å stikke ned dit hvis det faktisk er loddsalg. Kan alltids stikke ned uansett med grunnen at jeg skal kjøpe noen flere reker. Valgets kval.
Inaktiv bruker
MWAHaHAHAHAHA! aprilsnarr =D

...jeg er ikke flink å gjøre "snarrer" ..... =/
Det må være den dårligste aprilsnarren jeg har møtt på noen sinne xD
Inaktiv bruker
Tøv !
Den var kjempe lur
Synd det var til ingen nytte :P Jeg sjekket litt rundt, og Tropebua var visst faktisk en gren av Tropehagen ;P

Anyway, jeg tenkte jeg skulle gå sånn diskret forbi for å se om jeg så noe tegn til "aprilspøken", og tror du ikke de faktisk har skiftet til Buddy? Jeg stakk selvfølgelig inn, kjøpte to reker til, fikk et gratis lodd, en nøkkelring og litt info om eventuelle nye varer som vil komme Nais. Da får jeg vente å se om det blir noen premie på meg på lørdag.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap