Anbefalte butikker i london?

Inaktiv bruker
Vet ikke helt om det hører til i dette forumet, står Norge i beskrivelsen, men finner ingen andre egnede steder - så moderator må gjerne flytte innlegget dersom det ligger feil

I neste uke skal jeg til London med jobben, og får god tid til å tråle butikker. Lurte på om noen har dyre/akvariumsbutikker å anbefale i London? Skal bo i Kensington (vest i London), så det er en fordel om det er i nærheten.

Tenker ikke på fisk men heller utstyr og dekorasjon/røtter osv.

London
vet ikke om en eneste dyrebutikk i London,. ,men mange "Dyre" butikker fins over alt,. hehe kunne ikke dy meg,.

vet det finnes, google petshops in london så skulle vel du finne et eller annet,tenker jeg,. en annen ting er at å ta med seg fisk fra England kan bli dyrt..
Inaktiv bruker
Vel...
Ikke mye hjelp her nei

Som nevnt før er jeg IKKE ute etter fisk, men heller annet ikke-levende-innhold og ev. fòr og medisiner som er vanskelige å få tak i her. Dessuten er jeg konstruert litt sånn at jeg liker å titte meg rundt i butikker med akvariumsutstyr - for inspirasjon og nye ideer osv.

Google og gule sider har jeg selvsagt allerede prøvd. Regnet nesten med at akvaforum med så mange akvarister ville kunne by på "det lille ekstra" - jeg kan da ikke være den eneste blant så mange tusen som har vært i denne situasjonen før?
Prøve Practical Fishkeeping.
Det finnes ikke akvarie butikker i London sentrum. Det er et turist område.
Du må borte fra sentrum med bil eller tog.

Google "aquarium shops london"
http://www.google.no/search?hl=no&source=hp&q=aquarium+shops+london&meta=&aq=f&oq=

Eller venter lengere en 5 timer å få svar!
Hvis du skal bo i Kensington så er du jo ikke langt fra akvariet i London da, kan jo være verdt en titt Har ikke fått muligheten til å dra innom der selv de gangene jeg har vært der, men hadde vært artig å se. Har i grunn ikke tenkt over det selv, men har aldri sett en dyrebutikk i London..
Inaktiv bruker
Akvariet i london
er kult. Har vært der 2 ganger selv. Men det koster £ 17,50 i inngangspenger, så vi får se hva det blir. Mulig det går an å handle i butikken uten å gå inn som kunde. Men suvenirbutikken der er ikke allverdens ut fra en akvarists behov - de har stort sett pynteting osv.

Skal høre med hotellbetjeningen, de har rykte på seg for å være veldig hjelpsomme. Bor på hotell i Earsl Court, med hele London i kort avstand via undergrunnen . Så lenge jeg slipper melkerute-tog ut av sentrum, det tar fort 1 time hver vei bare å komme seg til senter i utkanten av London.
Var innom akvariet i fjor i februar, da holdt de på å pusse opp. Skal tilbake nå snart, blir nok en tur innom akvariet igjen. Ellers er jeg redd jeg blir hengende på slep gjennom Oxford street
Tilfeldig bekjentskap
© Mattias Allroth
Reklame for plussmedlemskap