Butikker i kristiansand

Hei. jeg sitter å studere på hvor i kristiansans man finner den beste og billigste butikken med akvarium. Jeg har hørt om akvaristen, men der er det bare oppe på tirsdager. Er det noen som har noe forslag?
Butikker i kristiansand
Jeg har selv leita etter billige akvarier i butikkene her..Det "billigste" jeg fant var et 180 liter juwel til 6000..Det var på dyrehaven.. Jeg ville ha gått for brukt..Koster mindre og mer akvarie for pengene.
jeg vet. jeg såg et her på 128 tror jeg det var.som jeg ønsker. savner en butikk som selger bra kvalitet på fisker og utstyr. såg på buddy i jula da hadde de 110 liter til 2000+med bord.tilbud, men er nok ikke den beste butikken.
Butikker i kristiansand
Buddy har jo greit utvalg..men er vel ca dobbelt så dyrt som de i byen..Et lysrør 54w for eksempel koster 490 på senteret..230 i byen...Jeg bruker bare den zooen ved slottet..de har god peiling også syns jeg..
I Dyrehaven har de greit utvalg, de skaffer det meste de ikke har osv.. Er også greie priser..Den 180 literen de har inne er en panorama, de er mye dyrere enn de vanlige..
Hvor ligger den butikken? Er kjent men ikke så mye innen dyrebutikker. Gate navn
Butikker i kristiansand
Den ligger i Kirkegata 17 4612 Kristiansand.

Det er en zoo i amfisenteret i vågsbygd også..
Var innom zooen i kirkegata.en plass mellom h.w gt. og skippergt. ca. såg ganske gret ut der. Var bare innom for hundefor da, såg ikke på priser.
Hehe da er det ter jeg tenkt. Såg i vinduet med zoo v slottet, var ikke innom, men skal neste gang. har litt å gå igjennom. blir litt langt ut til vågsbygd når man ikke skal der for no. hehe. Da har e noe å se frem til.
Butikker i kristiansand
Bare å ringe de forskjellige , så finner du ut priser

Dyrehaven kirkegt
38 02 36 44

zooen ved slottskvartallet ; 38 02 57 18

Tropehagen Zoo Amfi VågsbygdKirsten Flagstads vei 30 /32 4621 Kristiansand
982 97 290
Takk skal du ha mye mer gøy å gå å se Men kan ringe ut til vågsbygd da takk for hjelpa.
Hei!!

Ser det er endel som har vært på leiting etter "billige" akvarium i kristiansands området!! Dere må ikke glemme zoo`n på sørl.senteret!! Jag kjøpte et Juwel rekord 800(110ltr), startpakke /m bord (medfølgende: lys 2 rørs, pumpe/filtre, varmekolbe, sand, div. midler ang PH/GH, TH/KH, + Sera aquatan,Sera nitrivec og Sera bioststarter og Sera vipan, hovedfòr) hov og rengjørings/algeskrape. Betalte 2799,- i tillegg er jeg rimelig fornøyd med servicen jeg fikk der! kjøpt slamsuger og planter utenom. Planeten selger de for 4 x 200,-
Selv er jeg ny i dette gamet så gode råd mottas med takk!
Kjøpte ett vannteste sett igår i vågsbygd, men etter å ha lest litt på forumet her ser jeg jo at jeg strengt tatt har kjøpt "katta i sekken" (til over 600,-) i og med at jeg kjøpte Prodac som folk her sier er dritt! (setter den blemma på kontoen for nybegynnerfeil) Er jo dritkjipt om jeg stoler på dette settes resultater og fiskene jeg har planer om å skaffe meg til uka dauer Tips anyone?
uggabugga
Buddy har jo greit utvalg..men er vel ca dobbelt så dyrt som de i byen..Et lysrør 54w for eksempel koster 490 på senteret..230 i byen...Jeg bruker bare den zooen ved slottet..de har god peiling også syns jeg..

Der tror jeg du så feil muligens?.... det dyreste 54W de har kostet 398,- det er blue coral lys. Samme pris for Flora Glow også. Kan de ha vært priset feil? Men uansett er det stiv pris på lysrør på buddy. Normalt powerglo koster vel 199,- på buddy.
Jeg bruker denne butikken mye. Enestående service i kr.sand området mener jeg.
De er vel også den eneste butikken her som har garanti på fiskene? Jeg bruker også tropehagen zoo på AmFi senteret i vågsbygd. Kjøpt en den fisk og utstyr der også.
Veldig god service der også
Men ingen garanti på fisk, det har jeg fått oppleve.

Buddy, er litt dyrere enn andre på mange ting. Men ikke alt... Super service.
Zoo på AmFi, litt billigere, ikke like god service. Stort sett noen kr billigere.

Men så må man også huske på at Buddy fører stort sett merker som koster litt.
Zoo har en tendens til og ha varer som i utgangspunktet er billigere over alt.

Dette er mine erfaringer. Andre har sikkert andre efaringer.
Har noen veldig negative opplevelser hos andre dyrebutikker i kr.sand, men de vil jeg spare meg for, derfor skryter jeg av de to som faktisk er bra

Jeg kjøpte mitt Akvastabil akvarium med Eheim pumpe og Tropica planter på Amfi Vågsbygd. Kjøpte også noe Prodac-stasj, og det funker kjempebra. Kjempefornøyd både med service og pris i den butikken (det siste er de fullstendig overlegne på)!
Har hørt at han som eier sjappa har drevet med akvarier i over 30 år, så han har rimelig god peiling. De skaffer også mer ukjente merker for de som skal ha det billigst mulig, slik som nå, når de har akvariekampanje.. Jeg kjøpte et 96 liter komplett med pumpe, varmekolbe, lys, hov, Aquasafe mm for bare Kr. 1500,- i går
At du ikke opplevde garantiordning på fisk, Geiren, kan kanskje skyldes dårlig vannkvalitet el.l. Jeg vet de har garanti på fisk (sjekk bare nettsiden .
PS! De har forresten tatt inn slamkrypere også - stilige skapninger
den linken verker ikke..
thomsen
den linken verker ikke..:(

Tropehagen Zoo

Slamkryperene har jeg fått han til og ta inn. Tok først inn 2 stk til meg. Ventet 3 mnd pga ingen leverandører hadde. De få timene han hadde de inne før jeg henta de, så viste kunder stor interresse for disse.
Så han måtte ta inn flere.

Er kun på Tropehagen zoo de kunne skaffe disse av en eller annen grunn.
Hei

Jeg jobber i Dyrehaven i Kr.sand. Mulig dette er en av butikkene du ikke liker "Geiren"
Men vil,bare opplyse om at vi også skaffer kundene de fiskene folk vil ha etter forespørsel... Dette gjelder også Slamkrypere, har skaffet dette våre kunder flere ganger.
Vi har dem ikke inne i butikken pga plassmangel, de krever jo litt annet biotop enn annen fisk. Men tøffe er de
Så det er bare å droppe innom Dyrehaven hvis det er noe dere ønsker, vi bestiller det vi klarer skaffe som står på listene som alle dyrebutikker får inn hver uke.

Mvh
Christina
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap