Hva er "normal" tilbudspris på juwel?

Jeg ser av annonse her på siden at i forbindelse med TAM Liertoppen åpningen seinere i uka, så skal alle TAM-butikkene ha "meget gode tilbud" på Juwelakvarier.

Jeg lurer på hva som kan forventes på et sånt tilbud? En lokal butikk her har Juwel Rio 125 med møbel (m/skap) til 2990. Det er billigere enn Aquamanias, så jeg antar det er et godt tilbud. Kan jeg forvente at TAM klarer å kjøre enda bedre tilbud?

Regner med at dere har surfet på dette markedet lenger enn meg og kan svare
Kjøpte ett rio 180 med møbel hos Tam Dikeveien Fredrikstad for 3300 når dem hadde tilbud ordinær pris 4496. Kjører dem det tilbudet igjen så er det en fin pris. Ellers så har Dahls dyrerike i Moss fine priser på Juwel kar, 2750 for Rio 125 komplett
Ja, det var en god pris på 125. Men spørsmålet er vel om det er verdt å kjøre Jessheim-Moss-Jessheim for å spare 195 kroner... Trolig ikke

Men dersom Tam Alna kjører et godt tilbud, er det nærme jobb og absolutt verdt å spare litt penger på
Skulle tro Tam kjørte samme tilbudene i sine butikker rundt om i landet. 25 % på Juwlkar
jeg kjøpte 240 liter juwel med møbel til 2800
Kjøpte du det nytt, og i så fall hvor? Nå nettopp?
buster zoo på haugenstua hadde ett juwel rio 400 til under 8000 komplett sist jeg var der. for en uke siden ca. svart møbel
Tilfeldig bekjentskap
© erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap