- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Akvariekjelleren
Akvariekjelleren
Må bare skryte av akvariekjelleren, utrolig god kundeservice og kunnskap.
Har nå vært der oppe mang en gang og det er aldri mangel på svar hvis det er noe jeg lurer på.
Gode tilbud og nydelige fisk både vf og oppdretts.
De er nå behjelpelig med det meste.
Alle som enda ikke har tatt turen innom akvariekjelleren telemark burde ta den turen for det er det verdt og sett av masse tid til.
Har nå vært der oppe mang en gang og det er aldri mangel på svar hvis det er noe jeg lurer på.
Gode tilbud og nydelige fisk både vf og oppdretts.
De er nå behjelpelig med det meste.
Alle som enda ikke har tatt turen innom akvariekjelleren telemark burde ta den turen for det er det verdt og sett av masse tid til.
Postet 25.02.10 kl 00:30
http://www.sandbergcevat.com/ak/
Beste mennesken jeg noengang har møtt utrolig god service å kunnskap
Takk for all hjelpen fra dere
Beste mennesken jeg noengang har møtt utrolig god service å kunnskap
Takk for all hjelpen fra dere
Postet 25.02.10 kl 00:33
Akvariekjellern har utvidet !
Akvariekjellern har utvidet nå og ferskvannsavdelingen er flyttet til Venstøpkroken 7.
Åpningstidene er tirsdag, onsdag og torsdag kl 17 til 21, men det er også mulig å kontakte oss på telefon 95125029
Ny hjemmeside er også under opbygning og vil bli ferdig i løpet av mars.
www.mamut.net/akvariekjellern
Vi har mye spennede å by på og kanskje et av Norges beste planteutvalg.
Saltvannsavdelingen er i ferd med å bli ferdig og har adresse Øvregate 20 - 3715 Skien. Her kan du komme på besøk etter avtale ved å kontakte oss på telefon 99016240
Åpningstidene er tirsdag, onsdag og torsdag kl 17 til 21, men det er også mulig å kontakte oss på telefon 95125029
Ny hjemmeside er også under opbygning og vil bli ferdig i løpet av mars.
www.mamut.net/akvariekjellern
Vi har mye spennede å by på og kanskje et av Norges beste planteutvalg.
Saltvannsavdelingen er i ferd med å bli ferdig og har adresse Øvregate 20 - 3715 Skien. Her kan du komme på besøk etter avtale ved å kontakte oss på telefon 99016240
Postet 06.03.10 kl 01:11
Postet 06.04.10 kl 23:26
Eirik PedersenNoen som vet om akvariekjellern lager akvarier etter spesial mål?
Akvariekjellern AS kan skaffe mye forskjellig av akvarier, også akvarier på spesialmål. Dette er da både helglass og aluminiums ramme akvarier.
Send oss en e-post på ksiljan@online.no med mål og ønsker, så skal vi se hva vi kan få til
Postet 07.04.10 kl 00:53
Postet 25.11.10 kl 21:25
Postet 25.11.10 kl 21:32
Takker for positive tilbakemeldinger. Dette er altid hyggelig
Vi gjør vårt beste for at ALLE skal bli like godt ivaretatt. Har noen spørsmål er det bare å sende oss en e-post.
Vi er også på nettet nå:
www.akvariekjellern.no
e-post: post@akvariekjellern.no
Vi gjør vårt beste for at ALLE skal bli like godt ivaretatt. Har noen spørsmål er det bare å sende oss en e-post.
Vi er også på nettet nå:
www.akvariekjellern.no
e-post: post@akvariekjellern.no
Postet 25.11.10 kl 21:33