Animal Care - porsgrunn

Lørdag 6 mars åpner Animal Care i Porsgrunn en akvarieavdeling.
Et eget rom skal nå gradevis bygges ut til en fullverdig akvarieavdeling, og den første delen blir åpent på lørdag.

Animal Care drives av 2 driftige damer som er svært profesjonelle innenfor hund og katt, og nå satser de også tungt inn mot akvaristikk.

Dette kommer til å bli et meget godt alternativ for akvarister i området.
Animal care - verdt et besøk

Animal Care er nå virkelig etablert seg i Grenland som en seriøs foretning for akvaristikk. Ikke den største - men så absolutt med høy kvalitet.

Mye lekre maller og ikke minst discus - som de da selger fra et skikkelig discus kar på 660 liter. Prisene er også i kategorien "Hyggelig"

Vel verdt et besøk
Hvor i Porsgrunn finner jeg denne butikken? Jeg fikk lyst til å ta en tur innom nå som jeg leste dette!
Den ligger rett ved Porsgrund Porselensfabrikk på høyre side før Porsgrunns-brua og er lett synlig fra veien.

Takk!
Tenker jeg tar turen innom og ser om jeg finner noe spennende i morgen
Folk har virkelig oppdaget den nye akvarieforetningen i grenland !
Animal Care i Porsgrunn er nå for alvor oppdaget av folk i Grenland. Kanskje den rimligste foretningen på akvaristikk her i fjorden ?

Ta turen vel - og snart blir dette den første butikken i Grenland med en god del viltfanget fisk fra Syd Amerika

Akvariekjellern as - nå også medeier i animal care as
Akvariekjellern AS ble medeier og står for driften av Animal Care i Porsgrun fom 1/4-2011
Dette betyr at Akvariekjellern AS har nå egen butikk for utsalg av akvaristikk og Animal Care AS skal kjøres etter samme foretningsprinsipp slik at butikken representerer et svært rimlig, om ikke det rimligste, alternativet innenfor zoo i Telemark

Akvariekjellern AS har primært virksomhet innenfor netthandel, mens Animal Care AS blir da butikken for publikum

Animal Care AS kommer til å gjenomgå en betydelig ombygning i løpet av sommeren 2011 og i august vil butikken har en betydelig utvidet akvarieavdeling, samt et stort utvalg av fisk og planter. På Akvarieplanter vil denne butikken være billigst i Telemark - UANSETT. For øyeblikket selges alle planter - UANSETT TYPE - til kr. 25,- som et eksempel på prisene

Animal Care AS har da også en komplett portefølje innenfor Zoo og er eneste butikk i Telemark med porfesjonell pelspleie og hundesalong

Sjekk hjemmesiden: www.animalcare.dinstudio.no
Ny akvarieavdeling har omsider åpent
Da er den nye akvarieavdelingen på Animal Care offisielt åpnet. Åpningsdagen i dag, lørdag 15 oktober, var det " stinn brakke " om mange fylte akvariene sine med både fisk og planter i stort antall.

Mange ble svært positivt overrasket over prisene - noe som da også antall fisk som fikk nye hjem viste.

Vi holder meget bra priser på fisk og planter ut oktober og her er det bare å benytte anledningen. Mye morsomet som svømmer og et stort planteutvalg til kampanjepris: 25,- pr. plante uansett type.

Se www.animalcare.no for mer informasjon

Gratulerer med den nye akvarieavdelingen.

Ja så har da også jeg endelig fått avlagt Animal Care et besøk, og jeg ble ikke skuffet!
Selv on lokalene fremdeles bar litt preg av ombygning, trer det helt klart frem en funksjonell og kundevennlig akvarieavdeling.

Bra utvalg i fisk og planter, til meget hyggelige priser.

Butikken har også en oppegående og kvalifisert betjening, ikke minst da Ronny og Kyrre stadig "vandrer rundt i butikken".

I underetg. er der et verksted og her " fikses" det meste. Hovedformålet med turen var foruten å foreta litt handel , å bore 2 overløpshull i et 600 l. akvarie. ( Selvsagt røye akvarie ) Noe Kyrre utførte med sikke hand.

Enda en gang gratulerer! Dette er, og blir en spennende butikk.

- Tore -
[QUOTE=Mountain]Gratulerer med den nye akvarieavdelingen.

Ja så har da også jeg endelig fått avlagt Animal Care et besøk, og jeg ble ikke skuffet!
Selv on lokalene fremdeles bar litt preg av ombygning, trer det helt klart frem en funksjonell og kundevennlig akvarieavdeling.

Bra utvalg i fisk og planter, til meget hyggelige priser.

Butikken har også en oppegående og kvalifisert betjening, ikke minst da Ronny og Kyrre stadig "vandrer rundt i butikken".

I underetg. er der et verksted og her " fikses" det meste. Hovedformålet med turen var foruten å foreta litt handel , å bore 2 overløpshull i et 600 l. akvarie. ( Selvsagt røye akvarie ) Noe Kyrre utførte med sikke hand.

Enda en gang gratulerer! Dette er, og blir en spennende butikk.

Hei

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber så svetten renner om dagen for å bli ferdig med alt som må gjøres, og som du sier er det fremdeles litt detaljer igjen på akvarieavdelinge på pakkedisken og oksygenstasjonen, men akvariene er nå på plass og mye fisk har allerede blitt levert ut til kundene.

Saltvannsakvariene er under oppkjøring, så om noen uker er disse på plass også

Nå som vi omsider har et skikkelig verksted an vi også tilby det meste innenfor reparasjon og bygging som vedrører akvarier og reoler.

Til informasjon; Vi kommer til å kjøre spesielle tilbud og aktiviteter hver lørdag fremover, så det er bare å følge med på våre hjemmesider. Det vil dukke opp kupp som man ikke bør gå glipp av......
Hakasu
Hvor i Porsgrunn finner jeg denne butikken? Jeg fikk lyst til å ta en tur innom nå som jeg leste dette!

Adressen er Drangedalsveien 2 - 3920 Porsgrunn ( Nærmeste nabo til Porsgrunns Porselensfabrikker på vestsiden av Porsgrunselva )

Butikken ser du lang veien rett etter at du kommer over Porsgrunnsbrua fra øst mot vest.

Merk: Lørdag 22/10 er det 15% på all fisk og mye bra tilbud på annet i butkken også
Animal Care er nå overtatt av Akvariekjellern AS
Pr. 1/1-2012 har Akvariekjellern AS overtatt eierskap og drift av Animal Care i Porsgrunn

Animal Care er nå en underavdeling og Akvariekjellern AS sin butikk i Porsgrunn

Akvariekjellern AS sin butikk Animal Care akvarieavdeling er nå med et godt sortiment innenfor både saltvann og ferskvann i tillegg til at stort sortiment av det meste du trenger av tilbehør, utstyr og fôr.

Av akvarieplanter er utvalget stort etter siste sending i forrige uke. Dog, salget er nå svært høyt og plantene formelig " springer ut døra " - kanskje ikke så rart når vi holder samme lave priser i butikken som i nettbutkkken vår på akvariekjellern.no

Vi bygger nå også opp et sortiment på både saltvanns og ferskvanns - fisk og levende som vi også har svært hyggelige priser på. sortimentet her spenner fra det ordinære til det mer spennende

Ta turen innom for en hyggelig prat og ikke minst for å gjøre en god handel

Åpniningstider:
Man-Fre : 10-18 ( Tors: 10-20 )
Lørdag: 10-16

Adresse: Drangedalsveien 2 - 3920 Porsgrunn
Telefon: 35539010
E-post: Post@akvariekjellern.no
Er det tanganyika å få tak i der?
Hakasu

Hei
for øyeblikket har vi kun et begrenset utvalg med tanganika og Malawi inne, men dette vil endre seg i løpet av de kommende 2-3 ukene.

vi vil ta inn både malawai, tanganika og victoria chiklider fremover, og har du noen spesielle arter på ønskelisten, send oss gjerne en e.post på: post@akvariekjellern.no
så kan vi sjekke hva vi kan få tak i

Mvh
Akvariekjellern AS
Kjempe messig!! Jeg holder til på Evje og har ikke funnet noe sted i nærheten som selger tanganyika. Karret mitt er ikke klart ennå. Venter på bakgrunn i posten. Men håper å få det i gang senest 1 mars så rundt de tider er det aktuellt. Og det ville vel passe bra i forhold til dere også ville jeg tro?
Are
Kjempe messig!! Jeg holder til på Evje og har ikke funnet noe sted i nærheten som selger tanganyika. Karret mitt er ikke klart ennå. Venter på bakgrunn i posten. Men håper å få det i gang senest 1 mars så rundt de tider er det aktuellt. Og det ville vel passe bra i forhold til dere også ville jeg tro?

Hei
Send oss en " ønskeliste " så skal vi se hva vi kan få tak i - helt uforpliktende selvsagt ...

Mvh
Akvariekjellern AS
Sender dere en epost jeg også tar vi det derfra. setter pris på hjelpen
Are
Sender dere en epost jeg også tar vi det derfra. setter pris på hjelpen :)

Lista er mottatt - mye snadder her ja.....

Vi scnaner det vi har av lister fortløpende og gir tilbakemelding
Det er fint håper dere får tak i de. Må si jeg er spent.
Vil gjerne også si jeg er meget fornøyd med service og svartid på Mail
Nå er adressen skrevet ned, så nå er det bare å plotte den inn på gps når jeg skal til Telemark.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap