Zoo1 sandvika akershus

jeg var kjempe glad når jeg så at det skulle komme en ny dyrebutikk i sandvika. første gangen jeg kom inn var ikke alt satt opp, men det så lovende ut. jeg har vært innom der flere ganger ukentlig bare får å se, og har sett hvordan butikken har oppgradert seg. jeg var der senest i dag på jakt etter et 60l kar, grunnet til 60l var at de fleste 60l'ere er ca 60-70cm brede. dette sa jeg til mannen some jeg tror er leder. jeg nevnte at grunnen til 60l var at den skulle passe in i et 80 cm gap mellom senga og døre på rommet mi. han fortalte at de ikke hade noen 60l inne men han kunne gjerne bestille et så det var fremme på tirsdag. dette var veldig positivt overaskende. men så sa han at siden jeg lette etter et kar med en viss brede, viste han meg et Juwel Lido 120l som passer perfekt inn i gapet. Han slo til og med ned prisen med 900 kr. jeg synes servicen her er veldig imponerende. jeg er 15 år, og han snakket til meg som om han var rundt samme alder, noe jeg synes var drit kult! jeg mener og tror at dette er daglig leder. de har en veldig fin akvarie avdeling. de var litt dyrere en den andre butikken i sandvika her på starten, men nå er de billigere og fiskene ser ut til å trives mer her en i den andre butikken. jeg er alt i alt veldig fornøyd med hele butikken, spess. personalet. driiit kult at de har pappegøye og av og ti hund mer eller mindre fritt gående i butikken!

er det noen som har fått et like bra intrykk av denne bytikken som meg??
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell Gjesteby
Reklame for plussmedlemskap