Anbefales! :-)

Ville bare skryte litt av Tropehagen zoo i Tromsdalen! Fantastisk greie og flinke butikkmedarbeidere! Og godt utvalg! Handler bare der herretter!
Så enig så enig.
Er storfornøyd med den butikken vi og.
Bruker bare den.
Samme her. Etter min mening den absolutt beste dyrebutikken i Tromsø.
Syns den beste i Tromsø er Dyrebutikken. Men alle har sin preferanse.
Bare et lite spørsmål fra sidelinja; er Tromsø nærmeste sted med dyrebutikk fra Bardu? Oj...

Vokst opp på Bardufoss
Bardu - Narvik Kjørestrekning: 96,8 km Reisetid ca: 1 tm 19 min
Bardu - Harstad Kjørestrekning: 121,0 km Reisetid ca: 1 tm 32 min
Bardu - Tromsø Kjørestrekning: 158,4 km Reisetid ca: 2 tm 1 min

Og
Bardu- Jessheim Kjørestrekning: 1 417,1 km Reisetid ca: 19 tm 14 min ...

:-O
Dyrebutikken er å bra.
Men di holder jo på med å flytte.
Som di førsåvidt har gjort di siste par mnd.
Spennende å se når ny butikken åpne.

Nils. Trur man satser på den på 19 timer.. :P
i stavanger og på straensenteret elsker de som jobber der, er vandt med at de nesten hater deg når du kommer inn i butikken :P og alltid vet bedre dorlig kunde service.( ikke på tropehagen men på andre dyrebutikker) har kjøpt fisker, undulat, diverse annet og undulatbur der, så hvis noen skal ha undulat. skrik ut, det vi har er superfantastisk *hihi* som om fugl har noe med fisk å jørr haha :P
Nils Vollstad
Og Bardu- Jessheim Kjørestrekning: 1 417,1 km Reisetid ca: 19 tm 14 min ... :-O


Tut og kjør, hvis du har planer om å kjøre dit for dyrebutikkens skyld Solveig skal jeg jammen jeg bli med! Hahaha.
Hihi - her var spørsmålet om det virkelig ikke fantes en dyrebutikk i Indre Troms - skulle tro at det var marked for det f.eks på Finnsnes. Men ut fra Nils sine avstandsberegninger regner jeg med at Harstad, Tromsø og Narvik er de "nærmeste". Da tror jeg faktisk ikke at jeg hadde orka å drive med akvarium... om jeg fortsatt hadde bodd på Bardufoss, altså!

Og Stine Sofie - jeg tror vi kan finne flotte butikker nærmere om vi skulle ta oss en tur
Det er en dyrebutikk på Finnsnes, men i akvariesammenheng er den ikke mye å skryte av....
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap