Dyrebutikker i bergen

Hei !!

Skal en tur opp til Bergen og omegn for litt akvariefisk-shopping kommende mandag .
Vil gjerne ha anbefalinger om hvilken dyrebutikker så er best på akvariefronten.
Pris på fisk/utstyr, og tilstanden på fisken/akvariene er en selvfølge !!

M
Inaktiv bruker
Midtun Zoo!
Midttun zoo
Her har jeg handlet mange gange. fint udvalg og ikke ofte du ser døde fisk i akvariene deres, personalet er fornuftige og veldig flinke ! kan klart anbefales.
Det er da to Midtun zoo butikker i bergen : Midtun zoo på midtun og Midtun zoo i åsane Perosnleg liker eg best midtun zoo i åsane
Discus 123
Det er da to Midtun zoo butikker i bergen : Midtun zoo på midtun og Midtun zoo i åsane ;) Perosnleg liker eg best midtun zoo i åsane :)

Ok !!

Vett
Hei !!
Er det noen andre dyrebutikker enn Midttun butikkene så kan anbefales ??
Den på Galleriet har pleid å være bra?
Det samme med Aquazoo på Nesttun.
aqua zoo på nesttun er nå lagt ned mener jeg. midtun zoo har mye fisk om du er ute etter dårlig service og dårlig fisk.. zoo butikken på galleriet er ett mye bedre alternativ eller troya zoo på sartor senter.

Men dessverre er det nok midtun zoo som har mest fisk. og ergo kan ha de beste prisene. dessverre. og lite med døde fisk i karene?? da har du jaggu vært heldig som har kommet nett etter de har ryddet da til en forandring. og joda de er store og har mye utstyr ja. liten tvil om det. og de kunne nok også vært best om de hadde giddet og skjerpe seg på både service og holdninger oven for kundene enn bare og se kr tegn i øynene for vær kunde som kom inn i butikken.
MariaT
Den på Galleriet har pleid å være bra? Det samme med Aquazoo på Nesttun.

Ja, men de ommøblerer nå, så de har nesten ingen fisk. :/ Vanligvis er de ganske bra, og de som jobber der vet ok mye om fisk.
Sartor!
De har ofte ganske mye bra fisk på sartor senter på sotra. butikken heter troya zoo tror jeg. derhar jeg kjøpt fisk. litt dyrt kansje på noen fisk i forhold til andre butikker men de er flinke der ute. snille og vennlige og det er fine akvarier å masse fisk. også tropehagen zoo ( tror jeg) på bygarasjen er ok utvalg. de har det gjerne ikke sånn kjempefint og sånn men fisken derfra er ok.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap