Fra dahls dyrerike til bergen ( haik )

Inaktiv bruker
noen der ute som skal den strekningen og som har plass til et par 54 litere? Tenkte å spørre her siden det er sommertid siden pakken burde sendes med bring ble frakten nesten like som to kar, og da var det ikke billig lenger, så jeg tenkte på haikeleken

det vanker selfvølgelig en flaske med noe godt
Plussmedlem
Faen, hadde bil den veien på mandag...

Kjenner ingen som kjører langtransport da, et par sånne får de i hytta...
Dahls er er butikk som er særdeles billig på enkelte produkter

Men siden du bor i Bergen hjelper det ikke deg i særlig grad, dessverre. Eg har venner som jobber hos Dahls, og eg hadde med stor glede viderebrakt artikler til deg gratis, men da må mange tidspunkter klaffe...

Hva med om du kan vise denne tråden til Midttun Zoo? Eg har aldri noensinne fått så god pris på akvarier som hos dem når eg har fremlagt andres priser (kun muntlig)?
Inaktiv bruker

hei milo

takk for responsen din, tanken din var så direkte

hei donald

det kunne jeg seff gjort, men ettersom jeg har vært der noen ganger, også snakket og prutet med ham selv så føler ikke det er store vits å gjøre det.

her snakker vi to små komplette akvarier til under 1000 kr, og på
midtun kunne man kanskje ha fått et komplett til under tusen

de på dahls er bra på pris, og jeg tror nok de karene jeg vil ha er noe som sikkert er billig å lage, og ikke av den aller beste kvalitet, men tror det er helt greit.

takk for innlegget ditt
Inaktiv bruker
Donald
Dahls er er butikk som er særdeles billig på enkelte produkter :-) Men siden du bor i Bergen hjelper det ikke deg i særlig grad, dessverre. Eg har venner som jobber hos Dahls, og eg hadde med stor glede viderebrakt artikler til deg gratis, men da må mange tidspunkter klaffe... Hva med om du kan vise denne tråden til Midttun Zoo? Eg har aldri noensinne fått så god pris på akvarier som hos dem når eg har fremlagt andres priser (kun muntlig)?

leste svaret ditt en gang til nå, med litt bedre tid. du skriver at du med stor glede kunne viderbrakt meg artikler derfra, og det høres jo virkelig ut som en person som gjerne vil hjelpe andre som trenger det. det setter jeg stor pris på. er litt slik selv.

så skriver du at mange tidspunkter må klaffe. er dette noe vi kan klare uten å lage for mye styr og stress for deg?

jeg bor i bergen, og slik jobben min er, så er jeg tilgjennelig stort sett hele døgnet så lenge jeg har bittelitt tid å gå på. vet ikk ehelt hva du la i det?
Inaktiv bruker

bare puster litt luft inn i tråden og minner på at om du er på vei forbi moss og til bergen, og har tenkt deg ut en tur så har jeg flasken du begynner og avslutter med

Tilfeldig bekjentskap
© Marius Solberg
Reklame for plussmedlemskap