- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- con calore i ikea bygget på kvadrat
con calore i ikea bygget på kvadrat
Hei og hopp, vil bare si at denne butikken har tatt seg enormt opp i det siste. gått fra å ha akvarier der en konstant kunne se død fisk flyte rundt i til å være sunne akvarier der en ofte kan se yngel som er født der. Alt er rent og fint også.
De som jobber der nå og uttaler seg om fisk har faktisk ganske god peiling i forhold til hvordan det var før.
De som jobber der nå og uttaler seg om fisk har faktisk ganske god peiling i forhold til hvordan det var før.
Postet 01.10.10 kl 14:11
Endret: 01.10.10 kl 19:33
Postet 01.10.10 kl 22:56
Postet 02.10.10 kl 08:44
Postet 03.10.10 kl 23:18
Baklager feil i beskrivelse!!
Sjur BrynjulvsenHei og hopp, vil bare si at denne butikken har tatt seg enormt opp i det siste. gått fra å ha akvarier der en konstant kunne se død fisk flyte rundt i til å være sunne akvarier der en ofte kan se yngel som er født der. Alt er rent og fint også. De som jobber der nå og uttaler seg om fisk har faktisk ganske god peiling i forhold til hvordan det var før.
Stemmer at butikken ikke er på kvadrat. my bad. Den ligger i Ikea bygget på Forus.
Heter enda Con Calore såvidt jeg vet, det som står på utsiden vertfal.
De tar faktisk imot fisk fra privatpersoner dersom denne er frisk og sykdomsfri.
Postet 04.10.10 kl 13:13
Utvalget vil bare bli bedre noe frem i tid, Sjur. Men før det skjer skal alle akvariereoler byttes ut.. Alt blir nytt, og vi får x antall meter ekstra med reoler, større kar og fantastisk mye mer rom for utvalg!!
-dette betyr dessverre at vi har fiskestopp nå fremover. Vi tar ikke inn noe mer før de nye reolene er oppe. Forhåpentligvis blir vi til og med "fri" for fisk en liten periode.
Deretter sikter vi på å sakte, men sikkert bygge opp et imponerende utvalg!!
Selvfølgelig tar vi imot fisk av privatpersoner, så lenge de er friske og sunne. Oftest skjer dette fordi jeg hjelper uheldige fiskekunder, som sliter med uharmoniske kar pga de kjøpte fisk som slettes ikke passa inn hos de.
-dette betyr dessverre at vi har fiskestopp nå fremover. Vi tar ikke inn noe mer før de nye reolene er oppe. Forhåpentligvis blir vi til og med "fri" for fisk en liten periode.
Deretter sikter vi på å sakte, men sikkert bygge opp et imponerende utvalg!!
Selvfølgelig tar vi imot fisk av privatpersoner, så lenge de er friske og sunne. Oftest skjer dette fordi jeg hjelper uheldige fiskekunder, som sliter med uharmoniske kar pga de kjøpte fisk som slettes ikke passa inn hos de.
Postet 09.10.10 kl 01:12
Postet 09.10.10 kl 01:18
Postet 09.10.10 kl 01:26
Postet 09.10.10 kl 01:30
Endret: 09.10.10 kl 01:37
Postet 25.10.10 kl 23:43
Postet 25.10.10 kl 23:48
Det synes jeg du skal... Gått unna en del i dag, men er fremdeles igjen noe.
- torpedobarber
- 2-3 sjokoladeciklider
- jack dempsey
- masse tetra(rødmunns, neon, skjørte, fantom...)
- kinesiske algespisere
- noen sumo loacher
- corydoras(plettet, albino, små panda)
- sommerfulgfisk, par stk, (pantodon)
- rubin/blå gurami
- platy
Er hjemme, uten noe liste over karene, så er sikkert noe jeg har glemt....
Uansett... 70 % og kun mårradagen igjen før vi rigger ned og koker oss god fiskesuppe av resten som overtidsmat tss ... de plasseres her og der.
Christine
- torpedobarber
- 2-3 sjokoladeciklider
- jack dempsey
- masse tetra(rødmunns, neon, skjørte, fantom...)
- kinesiske algespisere
- noen sumo loacher
- corydoras(plettet, albino, små panda)
- sommerfulgfisk, par stk, (pantodon)
- rubin/blå gurami
- platy
Er hjemme, uten noe liste over karene, så er sikkert noe jeg har glemt....
Uansett... 70 % og kun mårradagen igjen før vi rigger ned og koker oss god fiskesuppe av resten som overtidsmat tss ... de plasseres her og der.
Christine
Postet 26.10.10 kl 21:00
Postet 29.11.10 kl 14:02
Heia thomsen
vi holder på å bygge opp akvarieavdelinga, så utvalget er ikke det beste akkurat nå. -men vi blir bare bedre med tiden
I går fikk vi stor sending fra tropica. Masse planter, røtter og stein m/planter hos oss nå Forrige uke fikk vi en rimelig stor fiskesending, så litt utvalg er det. Ser ut til at vi må bestille nytt igjen til uka.
Kom med ønsker, folkens!!
Con Calore har forresten skiftet navn.
Zoo1 Sandnes heter vi nå.
Nye eiere & nye fantastiske ansatte!
I går fikk vi stor sending fra tropica. Masse planter, røtter og stein m/planter hos oss nå Forrige uke fikk vi en rimelig stor fiskesending, så litt utvalg er det. Ser ut til at vi må bestille nytt igjen til uka.
Kom med ønsker, folkens!!
Con Calore har forresten skiftet navn.
Zoo1 Sandnes heter vi nå.
Nye eiere & nye fantastiske ansatte!
Postet 18.12.10 kl 00:24
Postet 18.12.10 kl 01:18
hvilke fisker? tjaaa.... *tenke*
-malawi: hongi, zebra, en metriaclimasort, tror det er et par til sorter malawi
-ciklider: discus, scalare, sommerfugl, macmasteri, severus, flaggciklide, palett, kurvciklide, geophagus sp. porto franco
-masse forskjellig tetra, seilfinnemolly, kampfisk hunn/hann, dverg øksefisk, corydoras(elegans, sterbai, albino, kobber), øreål, værål, elefantfisk(vanlig, angola), praktbikir, foskjellig platy, forskjellig gurami,
.............husker ikke alt, sorry to say.......... kom heller innom, du
-malawi: hongi, zebra, en metriaclimasort, tror det er et par til sorter malawi
-ciklider: discus, scalare, sommerfugl, macmasteri, severus, flaggciklide, palett, kurvciklide, geophagus sp. porto franco
-masse forskjellig tetra, seilfinnemolly, kampfisk hunn/hann, dverg øksefisk, corydoras(elegans, sterbai, albino, kobber), øreål, værål, elefantfisk(vanlig, angola), praktbikir, foskjellig platy, forskjellig gurami,
.............husker ikke alt, sorry to say.......... kom heller innom, du
Postet 18.12.10 kl 02:23
Postet 18.12.10 kl 11:14
Salg på malawi
På grunn av at vi skal kvitte oss med malawi slik at vi får frigjort plass selges alle malawi til 50% avslag i dag.
Vi har åpent fram til 18.00.
har mange av standardtypene inne (rød/blå sebra, hongi) Og noen jeg ikke er helt sikker på hva er.
Kom inn for en hyggelig handel.
Vi har åpent fram til 18.00.
har mange av standardtypene inne (rød/blå sebra, hongi) Og noen jeg ikke er helt sikker på hva er.
Kom inn for en hyggelig handel.
Postet 05.02.11 kl 12:55
Postet 05.02.11 kl 17:45