Zoo i hamar! hvor ligger det?

er det noen som kan gi meg en forklari på hvor dyrebutikkene i hamar ligger? har forstått det sånn at det skal være 2 stk der. jeg kommer med toget, så lurer på hvor jeg skal gå derfra? absolutt ikke kjent i hamar.
Du har Hero`s Dogshop som ligger i Grønnegata 94, og så har du Buddy som ligger på Maxi storsenter, Aslak Bolts gate 48. Blir kronglete å forklare veien så du får finne et kart.
har alp vært der. fant frem til begge. må si det var stor forskjell på utvalg og prist. sier det slik, at gidder ikke stresse meg til maxi storsenteret igjen.
Hei,

Må bare få anbefale Ankazoo på Stange. Er 10min med tog i fra Hamar. Er vel tidligere Majorstuen zoo ettersom jeg har skjønt. Er ikke den største butikken med det største utvalget, men det utvalget hun har er bra. Tar også opp på bestilling for de som ønsker det.
Heroes
Anbefaler så absolutt Heroes dogshop i grønnergata.
Klart beste dyrebutikken i Hamar-området. Prisene er heller ikke helt drøye i forhold til Buddy.

De kan også ta opp bestilling på fisk etc.
Haave
Anbefaler så absolutt Heroes dogshop i grønnergata. Klart beste dyrebutikken i Hamar-området. Prisene er heller ikke helt drøye i forhold til Buddy. De kan også ta opp bestilling på fisk etc.

Er det noen bra butikker i Br.dag lenger egentlig? Mener å huske det var en fyr som drev en del med ciklider for 7-8år siden.
var heros jeg likte best oxo. bra utvalg og ok priser. skal tilbake dit. buddy hadde veldig stive priser syns jeg. å litt skuffende utvalg. men var veldig flink mann på buddy da må jeg si. håper jeg får tatt turen ned på heros igjen til uka.
Tilfeldig bekjentskap
© Stig Rune Rostad
Reklame for plussmedlemskap