Levanger vs. steinkjer ?

Noen som har erfaring me fisk kjøpt på Levanger(Magneten, IKKE den i gata) eller Steinkjer(På senteret) ?
Har til nå bare handlet på MaritZoo på Malvik, men synes det er i overkant langt å kjøre. Mistet litt av tru'a på de også..
Hva er du ute etter?
Billig fisk?
Sjelden fisk?
God service?
Kunnskapsrike selgere?

Både Steinkjer og Levanger har små kjededyrebutikker. De har vel det meste av vanlig fisk, til vanlige butikk-litt-utenfor-sentrale-strøk priser. Handlet litt på butikken i Steinkjer da jeg bodde der, ellers var jeg innom butikken i gata i Levanger, men skitne kar og dårlig utvalg fristet ikke, men kanskje de har blitt bedre nå.

vil da anbefale levanger.
ikke lenge siden jeg var på steinkjer på det senteret der.
det syntes jeg var stusselige saker.
magneten er heller ikke serlig bra da det har vært en del død fisk der de siste gangenejeg har vært der.
spar heller pengerog dra til trondheim å kjøp flere fisker er egentlig mitt tips.
å du trenger ikke å stoppe på stjørdal iallefall..
der har de fint lite med fisk det er verd og bruke penger på...
cara79
Hva er du ute etter? Billig fisk? Sjelden fisk? God service? Kunnskapsrike selgere? Både Steinkjer og Levanger har små kjededyrebutikker. De har vel det meste av vanlig fisk, til vanlige butikk-litt-utenfor-sentrale-strøk priser. Handlet litt på butikken i Steinkjer da jeg bodde der, ellers var jeg innom butikken i gata i Levanger, men skitne kar og dårlig utvalg fristet ikke, men kanskje de har blitt bedre nå.

Aller mest frisk fisk! Kunnskapen leser jeg til meg her på forumet

Den i gata i Levanger har ikke forandret seg i det heletatt. Skitne kar, lite fisk og døde fisk. Var der for en uke siden på jakt etter sand.

stjørdalsmannen
vil da anbefale levanger. ikke lenge siden jeg var på steinkjer på det senteret der. det syntes jeg var stusselige saker. magneten er heller ikke serlig bra da det har vært en del død fisk der de siste gangenejeg har vært der. spar heller pengerog dra til trondheim å kjøp flere fisker er egentlig mitt tips. å du trenger ikke å stoppe på stjørdal iallefall.. der har de fint lite med fisk det er verd og bruke penger på...

Bruker heller litt ekstra kroner på å få bra fisk, enn en haug dårlig fisk for å si det sånn Har sett dette med mye død fisk i kar både på stkjer og levanger, derfor jeg postet tråden om noen hadde erfaring med de stedene
Tilfeldig bekjentskap
© Hans Ivar Herland
Reklame for plussmedlemskap