Akvariebutikk i sandefjord

I forrige uke leita jeg etter noen L-maller på rubrikkmarkedet. Kom da over ASKAKVAZOO i Sandefjord i nabobyen. Det endte opp med en tur på lørdag, og jeg er veldig glad for jeg tok turen. Det var kjempepriser på både fisk og utstyr, og servicen var om mulig enda bedre.
Ciklimen
I forrige uke leita jeg etter noen L-maller på rubrikkmarkedet. Kom da over ASKAKVAZOO i Sandefjord i nabobyen. Det endte opp med en tur på lørdag, og jeg er veldig glad for jeg tok turen. Det var kjempepriser på både fisk og utstyr, og servicen var om mulig enda bedre.

Hvor i Sandefjord ligger den? Kjenner bare til dyrebutikken inne på Hvaltorvet.
Askakvazoo
Vokterveien 29, 3218 Sandefjord
Takk takk :o)
Den må sjekkes ut!
LindaJJ
[QUOTE=Ciklimen]I forrige uke leita jeg etter noen L-maller på rubrikkmarkedet. Kom da over ASKAKVAZOO i Sandefjord i nabobyen. Det endte opp med en tur på lørdag, og jeg er veldig glad for jeg tok turen. Det var kjempepriser på både fisk og utstyr, og servicen var om mulig enda bedre.

Hvor i Sandefjord ligger den? Kjenner bare til dyrebutikken inne på Hvaltorvet.

Gå på hjemmesiden askakvazoo.no og klikk på kontakt. Der er det et minikart og adressa. Er ikke så kjent i Sandefjord at jeg kan forklare det selv. Beklager sent svar. Så det ikke før nå... har ikke helt oversikt enda.

Skal forøvrig ditt veldig snart å shoppe litt fisk og powerheads veldig snart. De er visst på gang å oppdatere/fornye hjemmesiden. Gleder meg som en ulv!!!!
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap