Favorittbutikk - i oslo!

Som overskriften sier, hvilken dyrebutikk er din favoritt i Oslo? - Og hvorfor?
Dyrego Lambertseter =) God service, fått gode pakketilbud når jeg har spurt. De får tak i det meste som er. Så bare ++. Sjefen er virkelig den du burde sikte etter da han driver med det på fritid også.
TAM Alna er en kjempebutikk. Thomas som jobber i akvariums delen har utrolig mye peil og de er alltid behjelplig med å bestille fisker fra fiskelista om det skal være noe spesielt.
Ellers er også Dyrego på Manglerud hyggelige. De fleste av de som jobber der har ikke så mye peil, men de har ett par som er flinke.
Tam Alna er min favoritt. Leter som regel opp Thomas jeg også. Grei og serviceinnstilt.
TAM alna er bare å skryte av. Både nevnt Thomas og Terese (Therese?) er veldig hyggelig og bejhelpelig. Dessuten er det noen flere som virker til å kunne en del om akvarier.
Vi kjøpte 720l move der nylig (fikk en god del avslag og pakkepris siden at det var et utstillingsmodell). Da vi kom hjem hadde begge lysamaturene knekt i plasten, og vi var litt usikker på omvi hadde skadet de i transporten, men vi fikk ny uten noen nøl. Dessuten hjalp de veldig med å organisere transport. Har vært mye på akvariemagasinet før (og synes de er greie, om kanskje litt kjapp iblant), men er mere overbevist over TAM etter den handelen.

Jeg har nylig startet opp 240-literskaret mitt igjen, etter å ha hatt "pause" fra akvaristikken i en del år. Mens jeg venter på at karet kjøres inn, så har jeg sjekket utvalget i flere fiskebutikker i Oslo.
Så langt er TAM absolutt mest interessante. Helt greie priser på det jeg har sjekket, stort fiskeutvalg, og flere arter som ikke selges hvor som helst.
Det er som regel også lett å få hjelp/oppmerksomhet i denne butikken, enten man ser på fisk eller andre avdelinger.
Akvariemagasinet... ( i 2006 hadde jeg ledd av folk som sa dette)
Resten handler jeg fra tyskland på nettet.
Tam Alna er Oslo beste butikk på pris. De priser seg lavt i forhold til resten og har et greit utvalg. Flere av de som jobber der er ganske flinke også. Og setter veldig pris på en Hei med et smil fra de i kassa på vei inn.

Beste butikkene i Norge for meg er Aquamanias og Dahls i moss.
juventus
Tam Alna er Oslo beste butikk på pris. De priser seg lavt i forhold til resten og har et greit utvalg. Flere av de som jobber der er ganske flinke også. Og setter veldig pris på en Hei med et smil fra de i kassa på vei inn.


Helt enig.
Tam alna er en flott butikk, mye å se på, fine priser, kunnskapsrikt personale.
Cathy
TAM Alna er en kjempebutikk. Thomas som jobber i akvariums delen har utrolig mye peil og de er alltid behjelplig med å bestille fisker fra fiskelista om det skal være noe spesielt. Ellers er også Dyrego på Manglerud hyggelige. De fleste av de som jobber der har ikke så mye peil, men de har ett par som er flinke.


Thomas, er det han sunnmøringen ?
if so, knall kar !
Tilfeldig bekjentskap
© Thorleif Hovland
Reklame for plussmedlemskap