Butikker i bodø?

Skal mest sannsynlig til Bodø neste uke, og lurer på om det er noen bodøværinger her som kan fortelle meg hvor det er dyrebutikker, og hvilke som er verdt å besøke?

Jeg er ikke så kjent i Bodø heller, men god på kart! :P

Tror ikke jeg får tid til noe spes shopping uansett, så er det noen i selve glasshuset? (eller nærmere togstasjon?)
Ikke så langt unna togstasjonen, nede på Rønvik leira har Båt og Fritid zoo butikk.

De har fisk å selge
Så har vi Buddy på Trekanten.
Oi, så bra! Type gangavstand fra togstasjon? Er det noen i nærheten av sykehuset? (haha! jeg må nok være der en del timer)
Det er 10 minutt å gå fra jernbanen til Båt og Fritid, du går bare veien bortover, som er nedenfor jernbanen. Ellers er det på Trekanten Buddy ,som ligger nær Nordlandshallen, en bit fra sykehuset er det å gå.
Takker! Skal finne begge på gulesider-kart og se ann hvilke som er lurest å besøke. Ankommer Bodø i 9-tiden og trenger ikke være på sykehuset før 11-tiden, så den ved togstasjonen kan jeg sikkert besøke først.

Gud så jeg maser, men vet dere åpningstider på disse butikkene? Tror vi er ferdige til å dra hjem i tre-fire-tiden kanskje.
Er åpent til kl. 18 i alle fall på Buddy, på den andre er det sikkert til 4-5 tida
De stenger kl 21.00 på Buddy, og 18.00 på Bodø båt og fritid. Det går buss fra sykehusstrappa til City Nord, Buddy ligge like i nærheten.
Haha, oi såpass - tilrettelagt med andre ord, hehe! Jeg må jaggu finne fram kartet igjen og planlegge
Tilfeldig bekjentskap
© Julie Nilssen
Reklame for plussmedlemskap