Dyrebutikk i strømstad

Ringte akkurat til den dyrebutikken som ligger i Strømstad, han har solgt butikken, det er noen nye som har tatt over.
Gir man dem 2 måneders tid har de fått på plass avtaler og nye leveranser av fisk o.l. i butikken. Den står nesten tom nå i følge de jeg pratet med.

Men dessverre blir det ingen mer saltvann her. De har sluttet med dette totalt etter informasjonen jeg fikk.

De har alt annet en saltvann, og de nye eierne virker veldig gira på og få dette til
Så fint, da...ikke langt unna for meg
Ligger denne på samme sted som den "gamle" var i alle år ?
Midt i bakken ved siden av coop'n?
Hei,

Jeg er usikker på hvor akkurat denne ligger, men jeg tror det er samme stedet den sover på.
Da er vel hele butikken nærmest bygd om da? For sist jeg var der var det stengt og trapp og inngang var ufremkommelig (borra opp) og jeg var redd det aldri skulle komme noe ny butikk der. Rundt st.hans bør det altså være noe i gang der? Kan bli intr.
Vi får bare se, jeg skal ned dit om noen mnd når alt er på plass. Så om ingen har vært der før og skrevet noe om hvor det ligger så skal jeg legge inn ett innlegg.
Stemmer nok bra at de bygger om: Link

Vet dog ikke når det bildet er tatt
Jeg har da sjekket ut butikken i strømstad, den var desverre stengt da jeg var der pga. søndag, men den er åpenbart åpnet. Jeg kikket inn og så en del akvarier, uten at jeg kan si så mye om hvor godt utvalget er. Men ville ihvertfall informere om at den er åpen.
DonTony
Jeg har da sjekket ut butikken i strømstad, den var desverre stengt da jeg var der pga. søndag, men den er åpenbart åpnet. Jeg kikket inn og så en del akvarier, uten at jeg kan si så mye om hvor godt utvalget er. Men ville ihvertfall informere om at den er åpen.

Har du noen adresse dit?
Plussmedlem
Når du kjører inn til sentrum ligger den opp til høyre akkurat etter konsum. Lønner seg å kjøre opp gata før, rundt konsum og ned bakken. Da er det gjerne ledig parkering på venstre side.
Tilfeldig bekjentskap
© Dag L.Fjeldstad
Reklame for plussmedlemskap