Aquazoo Bergen

kjempeflott nettbutikk. anbefales. bestilte fisk i går. på formiddagen. og hentet de på ekspressbåten om kvelden. fikk flotte og store fisker. til og med antricitusene var det bra størelse på. og rimlige priser. og kjempeflott service.
Støtter dette. Meget hyggelige, kunnskapsrike folk hos AquaZoo.
Fikk også mine Uaru sendt med hurtigbåt. Ingen problemer med å handle hos dei nei
Hyggelige folk, bra service og flotte fisker fra Aquazoo ja. Planter også forsåvidt, men det bestiller jeg ikke lengre pga. minimumsordre, trenger aldri 500kr i planter :P
De har jo butikkutsalg også, så hvis man er i Bergen, så er det jo bare å handle så det hyler ;D
AquaZoo Bergen? Hvor ligger den?

Endring
Dumt spørsmål. Søkte og fant det ut. Kilden senter selvfølgelig. Var der jeg kjøpte siste karet. Må si det er den eneste butikken jeg har vært innom hvor jeg ikke har funnet døde fisk flytende i salgsakvariene... Kjempebra butikk.
Jeg kommer ikke inn på lenken, jeg. Er det ikke lenger aquazoo i Bergen?
Nei, de gikk konkurs. Men jeg tror et annet firma med et lignende navn overtok... var det Aquazoo1 eller noe de het, tro? Vet ikke om de har nettside, finner ingen sånn umiddelbart ved googlesøk heller.
Lurer på om ikke de gikk konken de også... :S
mona o
Nei, de gikk konkurs. Men jeg tror et annet firma med et lignende navn overtok... var det Aquazoo[B]1[/B] eller noe de het, tro? Vet ikke om de har nettside, finner ingen sånn umiddelbart ved googlesøk heller.

Æsj, det var trist...
Leste på noen game tråder i stad, og det virket som de var et godt alternativ til å handle fisker på nettet...

Har lett en stund, men finner igjen annen nettbutikk som selger fisker. Veldig synd, det der.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap