Noen gode tips på nettbutikker med stort utvalg av røtter?

Overskriften sier vel sitt
Da tenker jeg på alle type akvarie røtter
Trenger ikke å ha alle typene bare godt utvalg og ok pris
1. De fleste ønsker vel å se på røttene før de kjøper dem, for å finne noen som passer til akkurat deres oppsett.

2. Det er relativt vanskelig å sende røtter på en grei måte i posten.


Det enkleste for å skaffe seg røtter er vel enten en auksjon eller butikk (?)
Både Tropefisk og Aquamanias har røtter, men ulempen er jo at du ikke får sett røttene før du kjøper dem. En dansk nettbutikk jeg handlet hos, hadde fotografert og nummerert hver eneste trerot, og så lagt ut i nettbutikken. Dermed kunne man bestille den man likte Smart.

Aquamanias skulle forresten få inn et stort lass redmoor-røtter igjen om noen uker, står det på forsiden av nettbutikken hans
mona o
Både Tropefisk og Aquamanias har røtter, men ulempen er jo at du ikke får sett røttene før du kjøper dem. En dansk nettbutikk jeg handlet hos, hadde fotografert og nummerert hver eneste trerot, og så lagt ut i nettbutikken. Dermed kunne man bestille den man likte :-) Smart. Aquamanias skulle forresten få inn et stort lass redmoor-røtter igjen om noen uker, står det på forsiden av nettbutikken hans :)


Det høres flott ut
Men hva heter danske nettbutikken vis du husker det?
Dra innom Dyrebutikken Drammen AS, som ligger ved siden av Meny (under SATS) i det lille bygget på CC. De har masse. Største er på ca 1,5 meter!
Samlern 2008
Det høres flott ut :) Men hva heter danske nettbutikken vis du husker det?


Unimati
Her er bildegalleriet med deres mangroverøtter
og her er utvalget av redmoor-røtter.
Flotters.. Blir moro med noen nye røtter
Høyer'n
Dra innom Dyrebutikken Drammen AS, som ligger ved siden av Meny (under SATS) i det lille bygget på CC. De har masse. Største er på ca 1,5 meter!


De har vel kun mangrove og mopani?
Sist jeg var på zoo butikken ved meny. Hadde de ikke noe særlig store røtter.
Noe de har fått i det siste?
Og på CC den andre butikken hadde de ikke den størrelsen på reedmoor røttene sist jeg var der.. Vil helst ha noe på rundt 80Lx60H
De største røttene ligger lengst inne i lokalet
Det er mulig ta en tur innom der en dag
Noen som har prøvd ada røttene?
Old black wood?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap