Pwss.se

Har nå strevd i en måneds tid etter å få fatt på en skikkelig 2m bakgrunn. "Ingen" klarer å levere noe annet enn BTN i Norge. Pangea har flatet ut fullstendig pga ommlegging av produksjon.

Endte opp med å bestille fra PWSS i Sverige og fikk da det jeg virkelig ønsket meg - en Aquaterra Tanganyika

Kunne selv velge om jeg skulle få den sendt helt hjem, men sparer nærmere 2000 på å hente den poste restante over grensen pga frakt og moms. Upåklagelig service gra PWSS hele veien både på mail og telefon.

Kan dessverre ikke si det samme om mange av de norske butikkene jeg har prøvd hos - nevner ingen navn...

Bioballer på tur fra Koiplex, filtermatter m.m. fra Webzoo, rist og maling fra Tropefisk, sand fra Biltema (håper jeg)...

Så fær vi sjå om me får fatt på den fisken man skal ha
Alt på plass. bakgrunnen hentet og montert. Skal montere to Eheim Compact 5000+ så snart kaldnes K1 dukker opp... Skal visstnok være på tur men det har nå gått en måned siden bestilling
Gratulerer Conan! Bakgrunnen som du har kjøpt er bare stillig. Den passer perfekt til et Tanganyika kar. Karet er 720 liter går jeg ut fra. Hva slags fisk skal du ha får jeg spørrer? Årsaken til det er at jeg importerer viltfanget fisk fra Tanganyikasjøen. Så kanskje det er noe jeg kan bidra med.
Annonsen min ser du på linken nedenfor:
http://akvaforum.no/rubrikk.cfm?id=40917
Nå ville skjebnen det slik at Tanganyika'en knakk i to før posten i Vingåker fikk den avgårde - resultatet ble dermed en Aquaterra Malawi i stedet.

Lærdommen er at man ikke skal dømme isolert utfra bilder! Bakgrunnen er fantastisk kort og godt. Hadde egentlig sett meg ut en Pangea Rocky 4 men den var ikke mulig å oppdrive i 2 meter men denne er faktisk bare helt nydelig.

Skal mose ut bilder så snart jeg får ut fingeren

Med tanke på fisk så er det hapliser og aulonocara som var tanken - altså malawi
Malawi er like bra det. Som regel så får du erstatning hvis vare blir ødelagt. En venn av meg fikk bakgrunnen hjem til seg og det viste seg at den er skadet. Han fikk tilsendt en ny uten å levere den ødelagt tilbake. Dermed har han to.
Jeg har også ca. 30 voksen Malawi av forskjellige slags. Bl. a. Golden, Rød Zebra, Alnonocara, OB ... Du får dem billig hvis du tar helle gjengen.
Tilfeldig bekjentskap
© Helge A. Hafstad
Reklame for plussmedlemskap