Luft pumpe

Hei tenkte jeg skulle invistere i en luft pumpe til bordet mitt.
karet er 200 liter, har hørt at og kjøpe de på nett er billigere enn og kjøpe de i butikk, men siden det er ganske mange nett butikker her, så lurer jeg på om noen av dere har gode erfaringer med noen av nettbutikkene her inne

lurft pumpen må være en innvendig pumpe, siden jeg har ett akvarie bord, det vil si at akvariumet mitt er også stueborde mitt, så alle tips taes med takk
Jeg var svært fornøyd med webzoo da jeg bestillte filter der, rask levering å greie priser.. Høres kanonkult med akvarie til stuebord da det er listet opp en del nettbutikker i lenker øverst på siden her også..
Det finnes ikke luftpumper for bruk under vann. Alle luftpumper står utenfor akvariet, i luft. Egentlig logisk, med tanke på at de skal pumpe luft

Sindre Sperrevik
Hei tenkte jeg skulle invistere i en luft pumpe til bordet mitt. karet er 200 liter, har hørt at og kjøpe de på nett er billigere enn og kjøpe de i butikk, men siden det er ganske mange nett butikker her, så lurer jeg på om noen av dere har gode erfaringer med noen av nettbutikkene her inne lurft pumpen må være en innvendig pumpe, siden jeg har ett akvarie bord, det vil si at akvariumet mitt er også stueborde mitt, så alle tips taes med takk :)
Den jeg hadde sist, som jeg klarte og ødelegge,
var en slik som sto under vann , bare en liten slange som stakk opp som luften kom ned i, vist du skjønner ka jeg mener her.
takker og bukker for svar
Luft pumpe som man kan ha under vann
Jo da luft pumper for bruk under vann finnes Tropefisk har noen igjen
Der er det -15% for tiden så løp å kjøp
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap