Porto fra danmark

Hei. Er det noen som har bestilt noe fra akvarieudstyr.dk. Hvet noen hvor mye det blir i porto fra Danmark til Norge.
Hva portoen blir, avhenger jo helt av hva man bestiller... Hvor tung og stor pakken er spiller inn.

Tror det kan bli vanskelig å svare på for andre, så du bør kanskje spørre i nettbutikken?
Skal kjøpe red-moor rot. To kg tror jeg
Kjøp heller redmoor røtter hos Aquamanias i Norge, da vel?
Jeg har kjøpt derfra flere ganger, men ser at det ikke ligger ute noen redmoor-røtter i nettbutikken akkurat nå. Mulig han har likevel. Send en email eller ring og spør?
Lette etter red-moor røtter på nettbutikken i aquamanias men det lå ikke noen inne akkurat nå.
Dan Haukland
Sender aquamanias


Om han sender? Ja, selvfølgelig Man kan ikke drive nettbutikk ellers
Tusen hjertelig takk mona o
Porto
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe litt røtter og annet stæsj fra Danmark pga mye lavere priser,men droppa det når det jeg skulle handle kostet ca 550.- og frakten var 570,- ( røtter veier jo litt....)
jeg har nettopp bestilt tertadiscus fra Danmark + ett UV lysrør til UV filteret mitt det veier ca 2,5 kg å jeg betalte 350 kr i frakt.. eller porto da.. Venter det nå 1 av dagene.. Må bare si at enkelte ting sparer man penger på av å kjøpe det via Danmark.. Å hadde vi vært medlem av EU hadde det kostet over 100 kr mindre å få sendt det til Norge..

Men det kommer an på hva ting veier da.. men der har du mulig noe å gå etter.. Tror og du får sjekket ca frakt pris på posten sine sider.. eller du kan Google posten i Danmark å sjekke der.
Aquamanias har masse redmoor røtter på lager det er bare å ringe
Lav porto.
Handlet filter, grus mat og mer hos Aquaristikshop i Tyskland.
Det veide vel rett under 12 kg. Frakt kom ikke på mer en 200 kroner.
Sending av samme pakke internt i norge hadde kostet mye mer.

Her er prislisten de fører for frakt.
Synes det er en god side og bruker mye "wish-list" funksjonen.
Handler du for over 69 Euro trekke 3% av sluttsummen i tillegg.
Moms
Gard Schulhus
Handlet filter, grus mat og mer hos Aquaristikshop i Tyskland. Det veide vel rett under 12 kg. Frakt kom ikke på mer en 200 kroner. Sending av samme pakke internt i norge hadde kostet mye mer. Her er prislisten de fører for frakt. Synes det er en god side og bruker mye "wish-list" funksjonen. Handler du for over 69 Euro trekke 3% av sluttsummen i tillegg.


Glemte å nevne at de trekker fra tysk moms når de logger inn på siden (19%)
De vil si lavere frakt enn internt i Norge, lavere varepris (særlig på for) og kun 25-19 6% effektiv moms. Det er ikke alle nettbutikker som trekker ifra momsprisen når kunden er fra et annet land.

Tilfeldig bekjentskap
© Liss Nilsen.
Reklame for plussmedlemskap