Noen som har prøvt sera produkter?

fant denne en nettbutikk som solgte reke fòr.
noen som har prøvt noe fra dette merke?
Sera er en av verdens største produsenter av for og medisin til akvaristikk, så det er bra saker. Ikke topp, men god kvalitet for de aller fleste.

Har forsøkt begge nevnte produktgrupper og har grei erfaring.
Jeg bruker dette rekefôret til mine indiske kloreker, og de synes det er veldig godt i hvertfall Corydorasene smatter forøvrig også på dem, så de faller i smak der også!
thomsen
fant [URLBLOCK1] en nettbutikk som solgte reke fòr. noen som har prøvt noe fra dette merke?


Jeg har brukt en del Sera produkter og er fornøyd. Ikke noe å utsette på det egentlig. Jeg har hatt en hel del ting fra det merket, alt fra fiskefôr, filtere, luftpumper, filtervatt, vannmidler... you name it!

Men når det gjelder det rekefôret du linker til, så forsøkte jeg meg med det i et kar med Crystal Red x Red Bee (kryssninger) reker som gikk alene uten fisk. Det var en veldig lunken mottagelse. Fôret ble liggende temmelig lenge. Vanligvis pleide de å komme spurtende, grabbe hver sin fôrkule og pile avgårde med den for å spise den i fred og ro.
Men det var ingen som gadd å slåss om Sera's rekefôr :p

Veldig populært er imidlertid Sera viformo, opprinnelig malletabletter med et litt høyt innslag av grønt i. Kjøpte det for å prøve, og det gikk ned på høykant hos både reker og Corydoras. Det var populært!
Jeg kjøper det meste av mitt fiskefôr hos den tyske nettbutikken Aquaristikshop, og her finner du også Sera viformo.
Tilfeldig bekjentskap
© Cichlide Centret
Reklame for plussmedlemskap