Se opp

Pass på useriøse stor selgere. For en stund til bake kjøpte jeg akvarie utstyr, jeg kjøpte en gjenstand for kr.1500.- lykkelig å fornøyd dro jeg hjem for å ta det i bruk. Jeg ville gjerne gjøre om litt så jeg spurt om hjelp på akvaforum om noen viste hvor jeg kunne bestille dette. Det kom 2 kommentarer å begge fikk meg til å få hake slepp. Der kom det fram at ingen butikker førte dette merke å at dem hadde kjøpt samme produktet på EUROPRIS for under tusen lappen. Vedkommende jeg handlet med er umulig å få tak i. Så pass på så dere ikke gjør samme tabben som meg. Undersøk litt rundt om produktet du skal handle privat.


mvh
jojj
Plussmedlem
Okay... Det med at han ikke er å få tak i er jo litt useriøst. Men det andre du skriver kan du jo ikke legge skylden på han for... Hvertfall ikke hvis han har oppgitt pris og alt av detaljer som han skal.. Det er alltid noen som selger ting billigere enn andre... Sånn er det i alt av butikker også det...
Jeg vet ikke hvem det her er snakk om, hva slags utstyr eller noe som helst. Men at kjøper ikke får tak i en person han føler seg lurt av og du får tak i han kan jo virke litt selvforklarende?
Plussmedlem
Hva er det du snakker om her Juventus?? Har da aldri sagt at jeg får tak i fyren jeg?? Vet da ikke hvem det er snakk om her, jeg svarte på TS bare...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap