Aquamanias super service

Vil bare rose aquamanias
Sendte mail i kveld ang armatur til det ene akvariumet mitt, lurte på om han hadde det på lager.
Fikk mail tilbake bare minutter etter på, hadde ikke T8 inne, men kunne bestille inn.

Jeg vil ha det kjapt..stakkars yngelakvariet mitt har stått med bordlampe di siste dagene :S

Så da ble det T5 rør på meg, yeyyy
Fikk mail om hvilke lysstoff rør som passet til den og hva han hadde på lager.
Fikk også en mail hvor han rådet meg til å bestille i oppkrav, ellers måtte han vente på at betalingen kom inn for å sende.
Og det har jeg ikke tid til, nå som det blir julestengt.
Bestilte i oppkrav, og fikk beskjed om at han pakker armaturet og rørene nå i natt og sender det i posten i morgen

Masse god hjelp og supre tilbakemeldinger, kjapt

Bestilt der mange ganger..aldri krøll..og morsomt med smørbukker!
fint hvis man gidder å søke litt først er en tråd her fra før omakkurat det samme

anders86
fint hvis man gidder å søke litt først er en tråd her fra før omakkurat det samme [URLBLOCK1]

Først av alt så hadde det vært hyggelig om du hadde omformulert ordet gidde.
Det får settningen din til å virke negativ og nedlatende.
Og det er ikke opp til deg og være det.
Dessuten trur jeg det er få unike trådstartere her..di fleste omhandler ting som går igjen og igjen, bare formulert på en annen måte.
Og uhemmet ros kan en aldri få nok av.
for min del så synes jeg det faktisk bedre med mange tilbakemeldinger ang en å samme butikk, for det synes jeg bare å positivt å da får man lyst til å bestille derifra. men alle tenker forskjellig og tak for det
bra at du er fornøyd Arriane
ikke meningen å virke negativ eller nedtalende!
anders86
ikke meningen å virke negativ eller nedtalende!

Så bra, da er alt bare velvære da.

Så det var en tråd under min..men den var gått så langt, og med blandet diskusjon.
Så ville lage en fresh en
Super fornøyd jeg også. Bra service og han kan sakene sine. Eneste er at han er treg på mail.
Jeg er også meget fornøyd. Ja, han er treg på mail, men lynkjapp på telefon/sms, så det synes jeg ikke trekker ned. Gode priser, hyggelig kundeservice og sender kjapt. Kommer til å gjøre mesteparten av mine akvarierelaterte innkjøp derfra i fremtiden hvertfall.
Arriane
Vil bare rose aquamanias :) Sendte mail i kveld ang armatur til det ene akvariumet mitt, lurte på om han hadde det på lager. Fikk mail tilbake bare minutter etter på, hadde ikke T8 inne, men kunne bestille inn. Fikk mail om hvilke lysstoff rør som passet til den og hva han hadde på lager. Fikk også en mail hvor han rådet meg til å bestille i oppkrav, ellers måtte han vente på at betalingen kom inn for å sende. Og det har jeg ikke tid til, nå som det blir julestengt. Bestilte i oppkrav, og fikk beskjed om at han pakker armaturet og rørene nå i natt og sender det i posten i morgen :D :D

Her er det flere linjer ang mail og det ser jo ut som han har skjerpet seg!!!!! ))

Bra Amundsen....................

Eneste som er dritt og handle der er at jeg jeg ryker på et par tusen hvær gang )))))))))))
Buskiz
[QUOTE=Arriane]Eneste som er dritt og handle der er at jeg jeg ryker på et par tusen hvær gang ;-))))))))))))

Hehe..ja underlig hvordan slikt skjer
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap