- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Aquamanias super service
Aquamanias super service
Vil bare rose aquamanias
Sendte mail i kveld ang armatur til det ene akvariumet mitt, lurte på om han hadde det på lager.
Fikk mail tilbake bare minutter etter på, hadde ikke T8 inne, men kunne bestille inn.
Jeg vil ha det kjapt..stakkars yngelakvariet mitt har stått med bordlampe di siste dagene :S
Så da ble det T5 rør på meg, yeyyy
Fikk mail om hvilke lysstoff rør som passet til den og hva han hadde på lager.
Fikk også en mail hvor han rådet meg til å bestille i oppkrav, ellers måtte han vente på at betalingen kom inn for å sende.
Og det har jeg ikke tid til, nå som det blir julestengt.
Bestilte i oppkrav, og fikk beskjed om at han pakker armaturet og rørene nå i natt og sender det i posten i morgen
Masse god hjelp og supre tilbakemeldinger, kjapt
Bestilt der mange ganger..aldri krøll..og morsomt med smørbukker!
Sendte mail i kveld ang armatur til det ene akvariumet mitt, lurte på om han hadde det på lager.
Fikk mail tilbake bare minutter etter på, hadde ikke T8 inne, men kunne bestille inn.
Jeg vil ha det kjapt..stakkars yngelakvariet mitt har stått med bordlampe di siste dagene :S
Så da ble det T5 rør på meg, yeyyy
Fikk mail om hvilke lysstoff rør som passet til den og hva han hadde på lager.
Fikk også en mail hvor han rådet meg til å bestille i oppkrav, ellers måtte han vente på at betalingen kom inn for å sende.
Og det har jeg ikke tid til, nå som det blir julestengt.
Bestilte i oppkrav, og fikk beskjed om at han pakker armaturet og rørene nå i natt og sender det i posten i morgen
Masse god hjelp og supre tilbakemeldinger, kjapt
Bestilt der mange ganger..aldri krøll..og morsomt med smørbukker!
Postet 20.12.10 kl 00:58
Endret: 20.12.10 kl 00:59
Postet 20.12.10 kl 08:09
anders86fint hvis man gidder å søke litt først er en tråd her fra før omakkurat det samme [URLBLOCK1]
Først av alt så hadde det vært hyggelig om du hadde omformulert ordet gidde.
Det får settningen din til å virke negativ og nedlatende.
Og det er ikke opp til deg og være det.
Dessuten trur jeg det er få unike trådstartere her..di fleste omhandler ting som går igjen og igjen, bare formulert på en annen måte.
Og uhemmet ros kan en aldri få nok av.
Postet 20.12.10 kl 11:07
Postet 20.12.10 kl 11:35
Postet 20.12.10 kl 12:04
Postet 20.12.10 kl 12:08
Postet 20.12.10 kl 12:58
Postet 20.12.10 kl 13:20
ArrianeVil bare rose aquamanias :) Sendte mail i kveld ang armatur til det ene akvariumet mitt, lurte på om han hadde det på lager. Fikk mail tilbake bare minutter etter på, hadde ikke T8 inne, men kunne bestille inn. Fikk mail om hvilke lysstoff rør som passet til den og hva han hadde på lager. Fikk også en mail hvor han rådet meg til å bestille i oppkrav, ellers måtte han vente på at betalingen kom inn for å sende. Og det har jeg ikke tid til, nå som det blir julestengt. Bestilte i oppkrav, og fikk beskjed om at han pakker armaturet og rørene nå i natt og sender det i posten i morgen :D :D
Her er det flere linjer ang mail og det ser jo ut som han har skjerpet seg!!!!! ))
Bra Amundsen....................
Eneste som er dritt og handle der er at jeg jeg ryker på et par tusen hvær gang )))))))))))
Postet 20.12.10 kl 13:57
Postet 20.12.10 kl 15:13