Webzoo +bestillings kluss...

Hei,

Jeg bestilte noe varer hos webzoo her just.. Men jeg trykka litt vel fort og det endte opp med 2 bestillinger.... Sendte mail der jeg sa jeg ville avbestille den ene bestillingen.

Svarer Webzoo på mail ? Eller sjekker mailen før di sender ut? Eller burde jeg ringe dem i morgen ? For jeg har mest sansyneligt ikke tid eller mulighet til og få ringt dem før pakken er sendt....

Noen erfaringer med avbestillinger?

-sOKKEN91
gjorde just noe av det samme, da jeg trodde jeg kunne legge til noe i bestillingen etter den var levert inn, siden det stod addtobasket, i addresselinja og la da til i god tro.

men det som skjedde var at jeg da hadde den samme bestillingen pluss en til med de ny tingene.

sendte da mail, og fikk ingen svar. men ser at kun 1 pakke er sendt ut.

så blir spennende å se hva som er i denne, siden jeg ikke vet om de har fikset det eller ikke =)
Cobolt60
gjorde just noe av det samme, da jeg trodde jeg kunne legge til noe i bestillingen etter den var levert inn, siden det stod addtobasket, i addresselinja og la da til i god tro. men det som skjedde var at jeg da hadde den samme bestillingen pluss en til med de ny tingene. sendte da mail, og fikk ingen svar. men ser at kun 1 pakke er sendt ut. så blir spennende å se hva som er i denne, siden jeg ikke vet om de har fikset det eller ikke =)
Kristiansander og greier hehe

Nei, Får vel ta og ringe di i morgen.... Jeg bettaler ikke 160 eller mye det er i retur bare fordi et firma ikke leser mailen sin...Jobber selv i nettbutikk bransjen...Å det er ikke vanskeligt å fikse det....

Nei får jo håpe det blir riktig for deg!

Var forresten det samme jeg gjorde sto på toppen ''Her kan du endre din bestilling''... Men men!
hehe, søgne du ser jeg =)

går seg nok til :P hehe. selv om shenker ikke har fått levert til posten enda, etter sporingen å se. men nå har pakker fra wbzoo kommet frem før med annet sporing en det som ble opplyst, så får vente å se :P
sendte ei bestilling til webzoo men eg bestilte feil vare, sendte så en epost om bytte til det eg skulle ha tok ikke lange tida før eg hadde fått epost der det stod GJORT. og i posten kom dei riktige varene.
Tok å ringe i dag morges, Han sa an alt hadde sett mailen Så nå står ene ordren kanselert og andre utsendt Så alt var i orden Heh ^^
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap