Sender tropefisk.dk til norge?

Ja det var det jeg lurte på.
Er på nettbutikken dems nå.
Di skal selge ut så er 50% på alt der
Men når jeg skulle velge forsendelse, står det bare avhenting i butikk.
Så virker ikke som di sender
Selv om norge har kommet opp som valg alternativ på land.


Noen som hvet?
Inaktiv bruker
Ja
Men er ikke den i ferd med å avvikles da?
Plussmedlem
Er jo lettere å sende en mail til Tropefisk.dk og spørre de enn å spørre oss da... Da er du jo garantert et riktig svar...
Hei igjen..
Jeg sendte mail til tropefisk.Dk også.
Di er bare åpne på dagtid, så venter på svar.

Jo det er di, derfor salg
"OPHØRSUDSALG - VI LUKKER 1. FEBRUAR
SPAR 50 % PÅ ALT OG FÅ GRATIS FRAGT!" Ettersom de reklamerer med gratis frakt, regner jeg med at de sender. Men om de sender til Norge er jo en annen ting
går man inn på siden dems s kan man endre fra danske kroner over til norske kroner, så jeg regner med det av dem sender til norge.
Har prøvd å bestille fra de tidligere men fikk beskjed om at de ikke sendte til Norge siden vi har Tropefisk i Norge og.

Klippet ut noe som står på siden deres :

"Leverancer til udlandet
Vi leverer gerne til Grønland, Færøerne, Island, Norge (kun via Tropefisk Norge) og Sverige (kun via Tropefisk Sverige). Ved forsendelse til lande udenfor EU beregnes varens pris ekskl. dansk moms (der opkræves i stedet lokal moms ved fortoldning i det pågældende land). Specielle og/eller begrænsede fragtmuligheder kan være gældende for de pågældende lande, hvilket vil fremgå under bestillingen (med mulighed for at annullere ordren). "

Sølvi Gullaksen
Har prøvd å bestille fra de tidligere men fikk beskjed om at de ikke sendte til Norge siden vi har Tropefisk i Norge og. Klippet ut noe som står på siden deres : "Leverancer til udlandet Vi leverer gerne til Grønland, Færøerne, Island, Norge (kun via [B]Tropefisk Norge[/B]) og Sverige (kun via Tropefisk Sverige). Ved forsendelse til lande udenfor EU beregnes varens pris ekskl. dansk moms (der opkræves i stedet lokal moms ved fortoldning i det pågældende land). Specielle og/eller begrænsede fragtmuligheder kan være gældende for de pågældende lande, hvilket vil fremgå under bestillingen (med mulighed for at annullere ordren). "


Har ikke Tropefisk Norge lagt ned, da?
Kan nesten virke sånn ja ,får opp denne siden når jeg prøver å komme inn på Tropefisk.no:

http://www.bristols.no/
Ikke til norge
Fikk svar fra dem nå.
Di sender ikke til norge.

Skulle hovedsakelig ha tak i Esha exit og esha 2000.
Noen andre som selger dette, foruten aquamanias?
AquaristikShop skal ha €22,61 for begge disse (20ml hver) inkl levering til Norge. På denne lave summen slipper du norsk MVA og fortolling...

Men Aquamanias sender sikker så små pakker som brevpost og da er nok han billigere. Men om du bestiller flere ting fra AquaristikShop så blir ikke portoen dyrere med det første. De er ofte veldig billig på fôr sammenlignet med norske fôrpriser...
Har bestilt fra aquamanias nå, håper han sender det som brevpost
Litt forskjell på 16 og 150 i porto
Tilfeldig bekjentskap
© vår glede - Høst glede
Reklame for plussmedlemskap