Webzoo?

fikk i går råd om å kjøpe eheim ecoo pro130 utvendig filter, men jeg finner den bare hos webzoo. jeg har lest mye dårlig omtale av de i dag..er det noen som vet om andre netthandler som fører dette filteret? eller er omtalen av webzoo noe som hører fortiden til? var gamle tråder jeg leste på..
Jeg har vært veldig fornøyd med webzoo, og bestilte derfra 2 ganger i høst. Men du må jo velge selv om du vil
Har også fått rask og grei levering uten tull fra Webzoo, flere sendinger i løpet av året som gikk :o)
Jeg har handlet mye på Webzoo og er kjempefornøyd med de.
jeg får prøve, en erfaring rikere blir jeg uanset
Jeg bestilte en masse ting fra Webzoo for litt siden (7-8 ting). Tok under en uke før pakken lå på postkontoret mitt. Alt stemte mtp bestillingen min, og jeg er kjempefornøyd Kommer nok til å handle derfra igjen ja!
Så lenge det man bestiller er på lager, så burde det ikke være noe problem. Men klart står det 0 på antall av det man bestiller så kan det jo ta lenger tid før man får det.

Selv har jeg aldrig hatt noen problemer med å bestille fra webzoo, selv om det er noen år siden jeg handla der sist.
Har bare positive ærfaring med webzoo.
patman
fikk i går råd om å kjøpe eheim ecoo pro130 utvendig filter, men jeg finner den bare hos webzoo. jeg har lest mye dårlig omtale av de i dag..er det noen som vet om andre netthandler som fører dette filteret? eller er omtalen av webzoo noe som hører fortiden til? var gamle tråder jeg leste på..

Her har du et veldig godt alternativ - har handlet nå ca 20 - 25 ganger de siste tre årene

Aldri opplevd problem ved feil/reklamasjon. Kan ta noen ekstra dager første gang eller kommer det normalt på +/- 8-10 dager, lykke til.
Problemer oppstår visst (ifølge flere her på forumet) om noe du har kjøpt der slutter å fungere. Da er visst ikke webzoo like medgjørlige.
Jeg har bare gode erfaringer. Har hatt pause noen år nå, men bestilte noen ting i går og de er på vei i posten nå. Brukte helst bare webzoo før også, som sagt: Bare gode erfaringer!
Jeg handler kun hos Webzoo - har aldri problemer. De gamle trådene omtaler tiden da de hadde en ansatt som var langtidsykemeldt, - nå er det eieren selv som driver nettbutikken daglig. Har også fått rask og hyggelig hjelp ved problemer med filter jeg har kjøpt der, har fått bytte ubrukte ting og generelt hatt mange positive kjøpsopplevelser
Anita
Jeg handler kun hos Webzoo - har aldri problemer. De gamle trådene omtaler tiden da de hadde en ansatt som var langtidsykemeldt, - [B]nå er det eieren selv som driver nettbutikken daglig.[/B] Har også fått rask og hyggelig hjelp ved problemer med filter jeg har kjøpt der, har fått bytte ubrukte ting og generelt hatt mange positive kjøpsopplevelser:-)

Ja, og det er en av grunnene til at jeg heller legger ned hobbyen, enn å handle med Webzoo.
Alltid opplevd fantastisk service hos webzoo. Anbefales på det varmeste!
Handlet Hos dem et par ganger, og de sendte feil hver gang. Aldri mer webzoo, de svarte ikke engang på mailen jeg sendte. Handler hos Aquamanias og får flott service + 2 smørbukk hver gang
Aquamanias, flott service ?
........ "men vi skal ettersende varene så snart vi får dem inn på lager."
og her sitter jeg.....uten varene (betalt i fjor vår )..... får ikke svar på purringer.... DERFOR velger jeg Webzoo, ikke Aquamanias !
Dessuten ! Jeg kan ikke finne noen EHEIM-Filtre i deres lister......
( Andre gode filtre er jo Fluval 105/205 og Eheim 2222/2224.... )
Smørbukken ble litt i dyreste laget for meg..........
Webzoo
Det har utrolig lett for å bli mye skitkasting når man starter en diskusjon. Vi kommer vel ikke bort fra Webzoo er den som leverer varen, er en seriøs leverandør. Anbefales på det varmeste. La oss avslutte den skitkastinga som holdes på med.
er fornøyd med webzoo får alltid varer etter 3-4 dager. men pumpa mi har begynt å lekke å sendte mail men ikke fått noe svar da!!!!
Et dilemma er jo at det er stort sett de som er misfornøyde som skriver om div. butikker på nettforum. Butikkene som nevnes sender ut tusenvis av forsendelser årlig og at det da er noen som går skeis er vanskelig å komme utenom. I tillegg så må man også være klar over at det stort sett er én side av en sak som kommer frem i tråder som omhandler problemer med div. butikker.

Greit å ha i bakhodet når man leser andres erfaringer om forskjellige butikker.
sånn, da har jeg levert bestilling til webzoo.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap