Cichlidecentret.biz.

Er det noen som har erfaring med denne danske nettbutikken?

Jeg har funnet drømmekaret til en meget akseptabel pris i nettbuttikken her. Det eneste minuset så langt er at de krever forskuddsbetaling. Jeg er av natur skeptisk til slikt, men så var det dette med den gode prisen på karet da.... Noen som har bestilt varer herfra, og betalt på forskudd?
Jeg har ingen personlig erfaring med denne nettbutikken, men er en tråd for 2008 hvor de får masse skryt.
Klikk her for å komme til tråden.
Ja, jeg så den tråden, men håpte at noen hadde litt ferskere erfaring. Jeg skal legge inn bestilling for over 10 000 og er derfor litt skeptisk til å forhåndsbetale. Skjønner samtidig at de er skeptiske til å sende varene uten å ha fått betaling. Skikkelig dilemma det der
Nå må jeg først og fremst fortelle at jeg selv har veldig god erfaing med denne butikken både når det har vært behjelpelighet og returer ved skade.

Men ,jeg vet om en som bestilte et stort og dyrt kar og forhåndsbestilte for et kar han aldri fikk. Det gikk mange penger tapt for å si det sånn
Sølvi Gullaksen
Nå må jeg først og fremst fortelle at jeg selv har veldig god erfaing med denne butikken både når det har vært behjelpelighet og returer ved skade. Men ,jeg vet om en som bestilte et stort og dyrt kar og forhåndsbestilte for et kar han aldri fikk. Det gikk mange penger tapt for å si det sånn :(

Huff, det er nettopp det jeg er redd for. Jeg synes 10 000 er så mye penger, at jeg ønsker å forsikre meg om at det ikke blir noe tull her. Samtidig så er det veldig fristende å kjøpe karet til halv pris der i forhold til hva det koster her.
Personlig har jeg veldig god erfaring med dem, men aldri via netthandel. Har kun vært i deres lokaler i Danmark. Veldig hyggelige folk, og hvis du går inn på nettsiden deres og leser litt tilbakemeldinger burde du bli beroliget. De er hvertfall seriøse.
Kredittkort gir deg forsikring på kjøpet...
Husk at hvis du betaler med f.eks. PayPal og VISA så har du forsikring på kjøpet om det skulle oppstå trøbbel. Overfører du via bank har du ikke automatisk forsikring på kjøpet.
Nå er det vel slik at du alltid må betale betale varene på forskudd når du bestiller via nettbutikker. Dette uansett om du bestiller for 200 kr eller 10.000 kr.

Jeg har aldri hatt andre erfaringer enn meget positive de ganger jeg har handlet hos Martin på Cicklidesentret.
Men så skal jeg vel bare innrømme at jeg har vært meget fornøyd stort sett med alle de ulike nettbutikker jeg har brukt , både i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Kina, Hongkong, England og USA.

Martin har bestandig levert det han skulle, og han har rett alle feil, garantier osv etterhvert som det har vært behov for dette.

Som jeg skrev tidligere så har jeg også bare gode erfaringer med butikken, men siden det er en som har opplevd det mottsatte,så må jo dette frem i lyset også slik at en er klar over at det kan skje.
Dette er jo tross alt mange penger det er snakk om .
Nils Vollstad
Nå er det vel slik at du alltid må betale varene på forskudd når du bestiller via nettbutikker. Dette uansett om du bestiller for 200 kr eller 10.000 kr.

Webzoo tilbyr faktura for kjøp under 2000 kroner.
Jeg har handlet 2 ganger fra cichlidecentret.Kan absolutt anbefales.Fikk varene etter 4 dager begge gangene.
Tilfeldig bekjentskap
© Emil Andre Rasmussen Engø
Reklame for plussmedlemskap