Vurderer å kjøpe 720 l akvastabil, men vet ikke hvor :)

Har tenkt å erstatte 530l min med en 720 l akvastabil, og ser at chiklidesenteret i Danmark har svært konkurransedyktige priser ift hva man må betale her.
Er det noen som har handlet her, og hva tar de evt for frakt til Norge. Hva er moms reglene her ?
Sjekk akvariebutikken.dk

dette er samme butikk, men tror de bruker denne til utlandet. Altså ut av dk.
Jeg har handlet en del til mitt nye akvarie der. Dansk mva trekkes fra i kassen. Du kan da legge til norsk mva. Det kommer også et fortollingsgebyr, rundt 200 kr mener jeg å huske. Du må også regne om kursen før du legger til 25%norsk mva.

Veldig god service i den butikken Mangler de noe som ligger i den andre nettbutikken du viser til, sender du bare en mail, så legger de dette til i akvariebutikken.dk. Selv søndag kveld når jeg bestilte

Takker Fant ikke et eneste akvarie der jeg, mulig det er for sent på kvelden
Og de frakter til Norge ?
Har du sjekka med Akvariegutta i Moss..?
Dahls dyrerike...
Ja, det var ikke spesielt godt tilbud der heller, for å si det slik. Ville gi meg en Boyu til 20 000 med en masse fancy elektronikk som jeg hverken har bruk for, eller antagelig virker spesielt lenge etter garantien er utløpt. China made is China quality
Akvarieudstyr.dk har alt du leter etter til hyggelige priser. Trykk på det norske flagget før du går inn på undermenyer så får du alt i norske priser.
Takker Bestilt, og kommer på døren Hehe mor klikker vel, men men sånn er det
BTW. hvor kommer bullen i avataren din fra ?
Anytime tok du med lystopp også? Svart eller alu? Med møbel? Mange spørsmål men blei nysgjerrig nå

Akvadekor.com. Har flotte og billige bakgrunner om du er på jakt etter det. Får du noe ikke alle har til en hyggelig penge.

Det er faktisk min gamle hund Odin. Stor kar til å være Boxer faktisk. Er noen bilder av de 4 beinte i tråden min hvis det er av interesse
Min Storegutt. Bullmastiff av det gode gamle slaget. 75 kg i sine glansdager, og godlynt som Ferdinand
Bestilte alu kar med alu lystopp, og hvitt møbel
Kjører i dag med Eheim 2080 + 2074 i malawikaret, og vil bruke disse i karet. Grunnen til at jeg bytter er rett og slett litersyke
Det var en flott kar er noe eget med disse store guttene. Har en liten plugg av en kar nå som jeg kjøpte etter at Odin gikk bort. Blanding av Boxer og rottis. Herlig kar. Også har jeg tre tisper. Koselig med dyr. Hvor er bullen din fra?
Antar det blir Malawi i den tanken?
ja, det blir det.Flytter 3 lekspar med delfiner, 7 Golden, hvorav to tygger nå, og crabro, hvorav en hunn tygger. Har x antall delfin yngel gående nå, så jeg må planlegge oppstarten av det nye karet grundig

PS !! Om noen i nærheten har en har en vanndunk som tar et par hundre liter, lånes denne gjerne
Godt å se du ikke skal ha cory du også kan jo snart bytte navn på forumet til coryforum. Synes fiskene er flotte altså men er vel litt sær og vil ha noe ikke alle andre har godt å se vi er fler som liker "hardt" vann

Skulle gjerne hjulpet seg med dunker men jeg bor vel brått 5-6 timer unna
Gikk det bra ?
Vurderer selv et så stort kjøp fra Danmark men er usikker på levering, risiko og kostnader..
Jeg har litt erfaring med kjøp i Norge av 720 liter Akvastabil med heldekkende lystopp og porsabord. Jeg startet med å finne adresser til en rekke akvarieforretninger for så å sende likelydende forespørsler om pris for et slikt akvarium.

Blant dem som svarte varierte prisen med tusenvis av kroner, så her har butikkene åpenbart en del å gå på.

Stephan
Tilbakemelding...
Hei, jeg er også interessert i å få vite hvordan danskehandelen din gikk...hvordan vet jeg at jeg har fått med alt, hva må jeg tenke på av tilleggsutstyr og duppeditter hvis jeg bestiller herfra....siden jeg ikke kan handle en komplett pakke....
Blir glad for en oppdatering )
PS...hvor mye ble det i frakt??? DS
Jeg tok prisen som chiklidesenteret.dk opererer med inkl 3000 frakten kostet, og serverte til en akvarieforretning i Østfold. De matchet prisen, og jeg hentet det selv i Østfold
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap