Erfaringer med akvariekjellern?

Hei!
Jeg har bestilt planter fra akvariekjellern for et par dager siden og jeg har fått en ordrebekreftelse på e-post. Men der står det at vis man betaler faktura forskuddsbetaling så skal man få et slags kontonummer som man skal overføre penger til i løpet av neste virkedag. Det er nå 4 dager siden jeg fikk denne e-psten og jeg har enda ikke fått noe kontonummer, og vis jeg ikke får det i dag innen kl 20:00 så må jeg bestille på nytt!
er det noen som har erfart dette selv??
Takker for alle svar
Dette er det nok dem selv som kan svare best på, så jeg foreslår du tar en telefon dit, jeg.
ikke særlig bra reklame dette da ,hvis dem ikke fikser problemet.er vel mange kunder her inne,ta en tlf du så løser det seg sikkert.
Jeg har god kjennskap til akvariekjelleren, dette er serisøse folk, og jeg har ikke noe annet en veldig positive erfaringer med dem. Så personlig er jeg kjempe fornøyd
Tusen hjertelig takk for svar skal ringe dem men de er ikke oppe nå så får ringe i morgen men får dere en eller to eposter fra akvariekjellern. Jeg har bare fått ordrebekreftelse og der står det ikke noe kontonr bare et org.nr...
Har bare handlet rett fra dem, ikke over nett.
Dog
Hei! Jeg har bestilt planter fra akvariekjellern for et par dager siden og jeg har fått en ordrebekreftelse på e-post. Men der står det at vis man betaler faktura forskuddsbetaling så skal man få et slags kontonummer som man skal overføre penger til i løpet av neste virkedag. Det er nå 4 dager siden jeg fikk denne e-psten og jeg har enda ikke fått noe kontonummer, og vis jeg ikke får det i dag innen kl 20:00 så må jeg bestille på nytt! er det noen som har erfart dette selv?? Takker for alle svar:)

Hei
Takk for at du ringte oss i kveld. Da fikk du informasjonen du trengte pr. telefon og din bestilling er registrert, så er alt på plass igjen. Fakturaen er oversendt pr. e-post i kveld

Er det ellers noe du lurer på er det bare å ta kontakt

Mvh
Akvariekjellern AS

ser du det ble fisket,det må æ si er service,utenfor arbidstid til og med
JA!! skal handle mer på akvariekjellern! utrolig bra service der , mye bedre enn "min" lokale DYREbutikk(ikke spesielt billig der)
vurdere kjøpe planter der æ,men det blir noen tusen vil jeg tro,for æ må ha en del,men vet ikke hvordan det går og frakte derfra til trøndelag
det tror jeg skal gå bra, vis du bestiller varmeisolert pakke så skal den nok gå(tror jeg) det er jo et stykke til trøndelag...
det er i hvertfall billigt der!!! bestilte 20stk vallisneria gigantea + varmepakke for 400kr!!
for 400 kr så får du 2 stk 50cm+ vallisneria på den lokale dyrebutikken her i elverum!!!
Har ikke fått varer tilsendt da frakten på fire akvarier med spesialmål ville tatt livet av budsjettet, er superfornøyd med Akvariekjellern og kan ikke tenke meg at de surrer med forsendelsen selv om en mail glipper i en travel hverdag. Ble påspandert heatpack i posen fordi jeg ikke kom derfra uten fisk og turen hjem var lang. Flott frisk fisk i velstelte kar, ryddige lokaler og løsningsorienterte folk med masse kunnskap. Verd en reise eller to ;o)
æ tipper dem er bra jeg også,ikke handlet der enda,så glipper skjer jo overalt,uansett hva man selger,.planter er dyre her jeg bor også,så er det den eneste nettbutikken jeg har funnet som selger planter.
Jeg har kjøpt en god del planter fra dem det siste året. Uansett årstid så er plantene kommet fram i god form. Så for meg er erfaringen bra mht både pris og kvalitet. Butikkene her i Bergen er alltid tom når jeg vil ha nye planter, så da er det bra med en nettbutikk som har godt nok utvalg.
ja vurderte bestille,men sser att det er for sent nå,er jo siste frist fra fredager kl 20 tror jeg det var,
En uke går fort.... Bestill før de går tom for de planene du vil ha, det har hendt meg ett par ganger.
ok,da må jeg gjøre det,skal titte inn der nå,da fikk jeg bestilt en del planter,håper jeg får plass til alle sammen nå i mine to kar,kan lett bli fullt men
Tenker på å bestille planter jeg også. Så det er jo godt å lese at folk er fornøyde. Hvordan pakkes plantene inn nå som det er vinter ?
Plantene pakkes med vinterisolering ( isolasjonsmateriale ) og Heatpack
Skal legge inn en bestilling, når jeg bare få oppklart hvilke lysrør jeg også skal bestille. Sannelig ikke lett å bli klok på det der med lysrør.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap