Bestille akvarie fra tyskland

Hei hei alle sammen!
Jeg har bestemt meg for å kjøpe et nytt akvarie, et Juwel Rio 300 eller 400. Men de er jo ganske mye billigere i utlandet, særlig på aquaristik.net i Tyskland. Er det noen som har erfaringer med denne butikken, og tror dere det er greit å bestille et akvarie herfra?
Problemet er at du ofte ryker på veldig mange kroner i frakt, og ender fort opp med samme summen som i Norge. Ville heller sjekket mer rundt for å finne hyggelige priser i Norge, blant annet Dahls Dyrerike. De har svært gunstige priser på Juwel hvis jeg ikke husker feil.
Takk, skal sjekke det ut!
Har du mulighet til å kjøre til danmark kan det være endel å spare. Men siden du bor i "nordre land" er vel kanskje danmark litt langt vekk.
Jeg hentet et rio 400 i danmark for 3 uker siden til rett under 6000 nok
Det tar nok fort 10-12 timer til Køben. En tur til svenskegrensa er litt mer overkommelig på en dagstur. Er det billigere å kjøpe utstyr til akvarie i Danmark i forhold til Sverige?
6000,- var ikke ille for det akvariet. Hvor kjøpte du det? Har de nettbutikk?
Kjøpte det på Dyrecenter i Lystrup, ca 1t og 45min fra Hirtshals. Når jeg hentet mitt, fikk jeg 30% avslag på alt annet i butikken. Ellers selger krizoo i Stokke det til 8395,-
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Breimo
Reklame for plussmedlemskap