Jbl cristalprofi e900 - priser ?

noen som kan anbefale en nettbutikk fom selger denne utvendige pumpen billig ???
Om det er billig eller ikke vet jeg ikke, men det er jo en start på og sammenligne priser..

aquaristikshop
hehe ja sant det.

men tenkte mer på norske/svenske og danske nettsider jeg da
Da sender jeg stafettpinnen til noen andre..
I Danmark fins den her til 599DKK : http://www.akvariedirect.dk/jbl-cristalprofi-e900.html

Eller her, til 838DKK : http://minizoo.dk/Ferskvand/Pumper/Udvendige/JBL-CristalProfi-e900

AkvarieDirect vet jeg ikke om sender til Norge, det må du nesten selv finne ut ved å sende dem en mail. Akvarieudstyr VET jeg sender til Norge.
takktakk den ene ser ut til å ikke sende til norge.

flere tips taes i mot med takk

rart at den ikke er å finne på flere norske nettsider enn hva den er... hmm..
Nei, det er vel et lite hint i seg selv, kanskje..? Jeg har null erfaring med JBL-filtre, så jeg vet ingenting om kvaliteten på dem...har alltid kjørt Eheim. Er ute og snuser etter noe nytt selv, blir nok en Eheim eXperience 350 på meg.
Vikki Hagevik
flere ????

Jeg vet ikke om noen norske nettbutikker som selger dem, men kan jeg kanskje foreslå et annet og litt mere kjent filter istedet? Hva med å velge et i Tetratec EX serien? Hvor stort akvarium skal du ha filteret til?
mona o
[QUOTE=Vikki Hagevik]flere ????

Jeg vet ikke om noen norske nettbutikker som selger dem, men kan jeg kanskje foreslå et annet og litt mere kjent filter istedet? Hva med å velge et i Tetratec EX serien? Hvor stort akvarium skal du ha filteret til?

det er til 160L Tank...... hva kan du si om denne pumpen da ??.. hvor ofte må den renses ??? må man bytte filter hver gang man renser? stillegående ?? hørt rykter om lekasjer ?.. så mye info som mulig er du snill
Det er en fordel hvis du kan bruke søkefunksjonen litt selv også Det finnes masse tidligere informasjon her på Akvaforum om det meste, hvis man bare gidder å lete den frem selv.
Jeg søkte for deg og fikk 500 treff på Tetratec EX her, så da kan du sette deg ned og lese det du vil vite om pumpen.
har nå lest mye om denne pumpen og hører det er maaaaaaaaangen klager....

vi skulle hatt en målepoll her inne.....

hvilken utvendig pumpe/filter er best ??? !
Fint, da fikk du iallefall svar på det du lurte på ang den filterpumpen.

Jeg mener å huske at det allerede er foreslått de beste for deg i en annen tråd, men du mente det var for dyrt og ville ha det billigere.
Man får som oftest det man betaler for, også innen akvaristikken.

Hvilken som er best, det varierer fra person til person, smak og behag. Eheim er og blir det beste kvalitetsmerket etter min ringe mening
Det er nok vanskelig komme med noen anbefalinger, når du skal ha et billig filter.
Alt koster penger, skal du ha god kvalitet, filter du kan stole på, så koster det .

Rimelig kan være bra, men skal du ha kvalitet, så er det overhode ikke å finne på noe billigsalg.
Enig med Mona her, men det koster penger, så skal det kjøpes rimelig, får du ut etter det. Jeg kjøper kun Eheim, det er kvalitet, velkommen etter alle andre leverandører.
Eheim er kongen og AM-Top er prinsen, etter min begrensede erfaring med utvendige filtre. Fluval FX5 er knallbra, men det blir litt stort for deg kanskje.
Bra svart, Mona...støttes !
Selv ville jeg heller satt opp et nano-akvarium med utstyr av førsteklasses kvalitet, enn et stort kar med dårlige enkeltelementer. Filteret er en så livsviktig del av et velfungerende akvarium at med DEN tar jeg inegen sjanser !
Jeg kan anbefale tetratec ex serien, den virker supert. Jeg er veldig fornøyd med den.
Har ikke hatt noe problem med den. ingen lekkasjer, stille gående og effektiv.
Jeg bestilte fra aquamanias
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap