Risikabelt å få tilsendt lysrør i posten?

Lurer litt på dette med å bestille lysrør over nett og få dem tilsendt i posten. Er litt redd for at de skal knuse, eller riste i stykker så de ikke virker når de kommer frem. Kan jo liksom ikke bare kjøre tilbake til butikken med dem.

Men så er det mye billigere da å bestille dem på nett.

Noen som har erfaring med å kjøpe lysrør på nett og få dem tilsendt?
Har kjøpt lysrør flere ganger på nett. Aldri hatt noe problem, de er godt pakket.
Har tidligere bestilt fra Aquamanias, han tar litt ekstra for ekstra emballasje men den pakken jeg fikk sist hadde man aldri klart å ødelegge om man prøvde..
Jeg har kjøpt til 240-literen hos Webzoo.
Veldig godt pakket så det var ikke noe problem.
Fikk nylig tilsendt lysør av Aquamanias og de hadde pakket veldig veldig godt. Koster litt ekstra, men fortsatt mye billigere enn å kjøpe i vanlig butikk.
Da lurer jeg på om jeg skal prøve Tenkte bestille planter hos Akvariekjelleren, og da kan jeg jo bestille rør også hvis de har rett sort.
Har faktisk kjøpt på Ebay, fikk tilsendt rør fra Portugal, gikk meget bra.
Totalprisen var mindre enn ett rør koster her i Norge, Betalte totalt 210,- for 2 rør inklusive porto. Rørene var av type Zoomed ultrasun(dagslys) og florasun(planterør)
Alle norske nettbutikker som selger lysrør bør jo pakke dem forsvarlig for ellers er det jo de selv som taper på det siden de må sende nye lysrør til deg om de første er ødelagt. Så tilbyr de å sende lysrør så skal man kunne forvente at de pakker det forsvarlig og at de kommer hel fram.
Har kjøpt lysrør fra, ehmm aquamanias eller webzoo, og det var pakket veldig bra - i en sånn skikkelig hard plast-tube greie og bobleplast osv. Bestilte fra Tyskland også og da fikk jeg det i sånn tube man sender plakater og slikt i, også veldig forsvarlig pakket
sessan
Lurer litt på dette med å bestille lysrør over nett og få dem tilsendt i posten. Er litt redd for at de skal knuse, eller riste i stykker så de ikke virker når de kommer frem. Kan jo liksom ikke bare kjøre tilbake til butikken med dem. Men så er det mye billigere da å bestille dem på nett. Noen som har erfaring med å kjøpe lysrør på nett og få dem tilsendt?


Jeg har alltid bestilt lysrør til akvariene mine over nett, hver eneste gang i mange år nå. Og jeg har til dags dato aldri opplevd å motta knuste lysrør De er alltid godt emballerte i egne, solide papprør som beskytter dem ekstremt godt. Du klarer vel knapt å bulke papprøret selv om du står på det, de er ganske solide.

Jeg kan trygt anbefale deg å kjøpe lysrør på nettet. Det er penger å spare
Tilfeldig bekjentskap
© Stefan Larsson
Reklame for plussmedlemskap