Aquaristikshop.

Hadde en flott opplevelse med Aquaristikshop, tror den er Tysk.
Bestilte noen varer. Etter 4 eller 5 dage var de her.
Så manglede der en vare i pakken, men den stod på pakkelisten, og jeg hadde betalt for den?
Mailede dem om dette. Hørte ingenting? Men etter 4-5 dage kom den manglende vare på døren, flott hva? Ikke noe tull me noen ting, bare en ny.

Her skal jeg handle igjen.
Mvh. Roland Dreinø
Som du sikkert har sett : vi er mange akvarister som handler hos Aquaristikshop. Og de aller fleste er fornøyd med dette, kun unntaksvis tar det litt tid når varen ikke er på lager.
Roland Dreinø
Hadde en flott opplevelse med Aquaristikshop, tror den er Tysk. Bestilte noen varer. Etter 4 eller 5 dage var de her. Så manglede der en vare i pakken, men den stod på pakkelisten, og jeg hadde betalt for den? Mailede dem om dette. Hørte ingenting? Men etter 4-5 dage kom den manglende vare på døren, flott hva? Ikke noe tull me noen ting, bare en ny. Her skal jeg handle igjen. Mvh. Roland Dreinø



Høres ut som meget bra service.
Hei, for en uke siden la jeg inn min første bestilling på Aquaristikshop. Siden har jeg ikke hørt et pip (bortsett på bekreftelse på at den er registrert). Da antar jeg at noe jeg bestilte ikke var på lager? Syns det er litt rart at man ikke får opplyst om det, står heller ikke noe på nettsiden om lagerstatus, såvidt jeg kan se. Har handlet hos Zooservice her i Norge et par ganger - begge gangene har jeg fått e-post samme dag som jeg bestilte med info om at den og den varen ikke er på lager, så jeg kunne endre på ordren hvis jeg ville. Men Aquaristikshop har sikkert mange flere kunder da, og da sikkert begrenset mulighet til direkte kontakt med kundene? Eller har dere god erfaring med kommunikasjon også?
De fleste varene dems er ikke på lager da de stort sett opererer med fjernlager. Tar som regel 2-3 uker før ordren leveres hos meg. Om jeg begrenser meg til f.eks kun å kjøpe Eheim utstyr så går det raskere siden de da får varene kun fra en grossist.

Utvalget og prisene dems gjør at jeg glatt venter den tiden det tar siden ingen norske nettbutikker kan tilby totalprise gjennom et år og heller ikke mangfoldet i varer.

Kommunikasjon er dem litt dårlig på dessverre.
De er litt spesielle - ved et kjøp oppdaget jeg at de hadde glemt å sende med noen JBL plantenæringskuler. Sendte e-post og klaget - fikk beskjed om at de ville legge en slik ved min neste bestilling. Akkurat som om de visste at jeg stadig ville bestille ting fra de?? Ble litt snurt.

Vel, de kjenner meg bedre enn jeg tror, hehe For noen måneder senere bestilte jeg en ny batch med ting. Og jammen lå det ikke en ekstra pakke med JBL plantenæringskuler i pappesken, uten at jeg da hadde minnet de på det.

Eneste jeg har negativ erfaring med er å bestille planter fra de - der opplevde jeg å motta noen plastposer med råtten vondtluktende gugge. Som nevnt har de fjernlager og venter selv til de har mottatt alt før de sender alt i en shipment, kan ta noen uker. Kan fungerer dårlig for planter.
Ok! Det er greit å vite, ja. Var vel en tabbe å bestille tiltrengt fosfat-test hos dem, da... :-S Slengte liksom med den i bestillingen av rekesubstrat, siden den testen skulle være gyldig for et snevrere område enn de variantene jeg fant i norske nettbutikker. Trodde de var kjappe til å levere, av en eller annen grunn. Velvel, da vet jeg det!
Varierer en del hvor fort ting ankommer. Jeg ventet en god stund på noen pakningssett til Eheim en gang, ellers er tester og andre forbruksting i posten ganske raskt.
Har handlet med de i flere år, mest mallefor og dette har jeg oftest hatt i løpet av to uker.
De trekker fra den tyske momsen og så får jeg 7% rabatt i tilegg, så, ja jeg er fornøyd med de.
Da er jeg ikke like fornøyd med Webzoo. Bestillte tre plater med blåmatte av de, fikk bekreftelse av
bestillingen, men etter det så ventet jeg i to uker uten å høre noen ting og når jeg ringte og etterlyste de så får jeg beskjed om at de fortsatt ikke hadde fått de inn til lager. Avbestilte de og bestillte de av Akvamanias, hadde de i løpet av uken.
Webzoo har jommenmeg skuffet meg de siste gangene også.
Ingen tilbakemelding før jeg har sendt de mail et par ganger..

Over en mnd før ting dukker opp i posten.

Siste bestillingen var 2 kg korallsand og filtersvamp til en eheim 2252.

590 kr med frakt
Jeg avbestilte og hos Webzoo siste gang. Ingen bekræftelse eller noenting. Etter lang ventetid, avbestilte jeg. Kommer ikke å bruke de noe mer.
Jeg har nesten bare positive erfaringer med webzoo. Kan være noe mangelfull info da lagerstatus ikke er reel og noe lange leveringstider på enkelte varer. Kombinert med manglende tilbakemeldinger kan nok dette føre til irritasjon. Har god erfaring med butikken trådstarter nevner, og en annen tysk butikk som har et enormt utvalg: aquaristic.net
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap