Eheim Utvendig filter 2026 Proff II til 350 liter

Ser at det som følger med av filter her er 1,5 liter med efimeck og 3 liter efisubstrat.

Er det da efimeck i den nederste og efisubstrat i den mellomste og noe annet i den øverste ?

Det er så mye valg i alle menyene på disse nettbutikkene at man blir jo litt forvirret...

[External Image]
Nå er det vel bare 2 skuffer i 2026.
ååå... det forklarer saken. I min gamle Fluval 303 er det tre kammere, så da trakk jeg litt raske slutninger her. [External Image]

Holder det bra med det som følger med da, eller ?

Skal bruke den til en 250 liter - passer slangene til denne pumpen til slangegjennomføring til Effectline akvarier ?

Ta en Eheim 2028 når du først er i siget. Jeg benytter 2026 i 180 liters og det holder akkurat. I en eheim 2028 er det tre kammer.

Slangegjennomføringene vil passe hvis det er den nye typen topper. I den gamle passer de ikke med mindre du benytter spesielle flate gjennomføringer (som jeg aldri har fått til å fungere skikkelig)
Skal kjøpe en ny topp, så da blir det bra.

Ja, her kommer pengene til å rulle unna uansett, så dumt å spare seg til fant på en for liten pumpe. Takk for godt råd.

Vet du forskjellen på "2028" og "2028 Edition" ? Det er kanskje at det følger med filtermateriale på den ene og ikke på den andre ?
Helt riktig. I Edition følger det med. Om informasjonen jeg sitter på er riktig vil ikke Eheim levere disse i fremtiden. (2026 og 2028 Edition) I så fall vil det være tomt så fort butikkene har solgt unna det de har på lager.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap