En haug helglasskar ønskes

Noen som vet om ett sted jeg kan få tak i billige helglasskar ? skal ha 6x250L 100x50x50cm og 12x128L 80x40x40 og ett kar som er 150x70x30 til maller..

noen her inne som vet om en butikk eller person som kan levere det her til en bra pris så si fra ?

eller hvis DU kan levere det til en bra pris så si fra her eller på jarle@eika.no
Ikke for å pirke men er ikke dette egentlig noe som kunne vært tatt i annonseavdelingen?
er ikke like mange som ser det på annonse forumet og jeg spør om noen på forumet vet om en butikk/person som kan levere dette til en grei pris
Du kan vel bestille til engrospris gjennom dyrebutikken du jobber i?

Imazo feks.
Håvard Støre Andresen
Du kan vel bestille til engrospris gjennom dyrebutikken du jobber i? Imazo feks.

jeg får pris fra jobben i morra men er kansje noen som har tips om hvor jeg kan skaffe enda billigere.. jo billigere jo bedre
er vist ikke no vits og sjekke no mer.. har fått en pris jeg er mer enn fornøyd med nå..

blir 6x248L 110x45x50cm og 12x120L 75x40x40cm
snakker ikke så høyt om prisen for og si det sånn
Ikke helt uventa
Blir jo en del m2 med glass, som ikke akkurat er kjent for å være så billig
prøvd dahls
prøvd dahls dyrerike moss???? syntes og nevne at det var billig ved kjøp av mange ... tror det var 16 eller 12 160L til 680 pr stk men er ikke 100%sikker på antallet
snurbon
prøvd dahls dyrerike moss???? syntes og nevne at det var billig ved kjøp av mange ... tror det var 16 eller 12 160L til 680 pr stk men er ikke 100%sikker på antallet

det er ved 12stk hvis ikke jeg husker feil..

tviler på atte thor klarer og matche den prisen jeg har fått.. og han reiser til peru i morra kveld så rekker ikke og få no pris av han føre han har reist

Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap