Hvor stor er denne reolen fra spotpris.no?

Ser at de har en slik reol til salgs, men jeg skjønner ikke helt hvor stor den egentlig er..

Noen som vet?

1,25 m reol
Plussmedlem
Eg veit ikkje sikkert, men slik eg forstår det er reolen 1,25m brei. Kvart kar er altså kanskje 1,20 breidt, og dei tre kara er kanskje 180-200 liter. Kvart kar er delt i to med ei glassplate, og du har såleis i praksis 6 kar på omlag 100 liter kvar.

I might be wrong... :-P

MC Darup
Ser at de har en slik reol til salgs, men jeg skjønner ikke helt hvor stor den egentlig er.. Noen som vet? [URLBLOCK1]

hei slik reol har de på Zoo senteret på moa i Ålesund, de kan sikkert si deg mye om reolene om du ringer,..

70142250
Inaktiv bruker
MC Darup
Ser at de har en slik reol til salgs, men jeg skjønner ikke helt hvor stor den egentlig er.. Noen som vet? [URLBLOCK1]
vet ikkje, men kan sjekke i dag, har en avtale på moa i kveld
176 liter og fikk et tilbud på 14500 nå mellom 19 og 20 i kveld.

Dette er reoler som tømmer og fyller seg selv .
Tore
Nils Vollstad
176 liter og fikk et tilbud på 14500 nå mellom 19 og 20 i kveld.

Den skjønte jeg ikke...?
Spottpris har en "prutetime" på fredager mellom 19 og 20. Her kan du gå inn på det de kaller "online" hos dem, der du kommer i kontakt med dem, nesten slik som over MSN. Du forteller hva du vil ha, og det er mulig å prute noe på deres priser.

F eks;
Nils;
Jeg vil ha en reol på 125 cm.

svar:
Hvor mye vil du betale for den?

Nils:
10000 kr?

Svar:
Vi gir ikke bort våre vare, men du kan få den for 14.700!

Nils:
Nei det er for dyrt, osv...

Ble det klarer? Du kan selvfølgelige prute på alle varene deres.
Spotpris har fine sider, men jeg blir en smule irritert når det ikke står hvor brede, dype og høye akvariene i reolene er. Dem kunne godt ha spandert noen hundre ord på å beskrive hvordan vannskifte, bunnfilter, belysning og slikt er også. Hva slags materialer er brukt i reolen? Tykkelse på glass, farge på silikonfugene osv, osv. Dette er viktig informasjon som ikke er tilgjengelig.

Dette er forøvrig et problem hos de aller fleste nettbutikker. Man oppfordres til å ta kontakt for detaljer, men krevende kunder som oss vil helst lese det selv uten å vente på svar.

Håvard Støre Andresen
Spotpris har fine sider, men jeg blir en smule irritert når det ikke står hvor brede, dype og høye akvariene i reolene er. Dem kunne godt ha spandert noen hundre ord på å beskrive hvordan vannskifte, bunnfilter, belysning og slikt er også. Hva slags materialer er brukt i reolen? Tykkelse på glass, farge på silikonfugene osv, osv. Dette er viktig informasjon som ikke er tilgjengelig. Dette er forøvrig et problem hos de aller fleste nettbutikker. Man oppfordres til å ta kontakt for detaljer, men krevende kunder som oss vil helst lese det selv uten å vente på svar.

Det er her min irritasjon ligger.
Det står ingenting om størrelse ol.

Jeg dytter litt i denne, kanskje noen har funnet ut noe, eller vet noe, eller skjønner noe, eller har hørt noe eller noe som helst.

Er litt keen siden min kjære ikke- jeg gjentar IKKE- var negativ
Tok med meg mål band til den lokale butikken om målte deres reol, og målene var 224 cm x 49 cm og lengden på disse reolene var 100 cm. Bredden på selve karene var 45 cm. Tror dette var ganske standariserte mål. De fire siste cm gikk med til rørene på baksiden av reolen.

Men etter å ha snakket med eier forteller han at du kan bestille den størrelsen du selv ønsker på din "butikkinnredning", Så trenger du mere spesifikke mål på den reolen som spotpris selger må du nok ta kontakt med dem direkte, eller bestille reolen i den størrelsen du ønsker.

Tilfeldig bekjentskap
© Petter Jørgensen
Reklame for plussmedlemskap