eSHa 2000

Etter at jeg fikk noen nydelige heckel discus VF i hus på torsdag, merket jeg dagen etter at noen hadde fått finneråte. Dette kom egentlig ikke som noe sjokk på meg, for de stressa enormt når de kom i karet. Etter å ha trålet etter medisin så oppdaget jeg en som heter eSHa 2000 som ikke ødelegger bakteriekulturen. Denne medisiner var IKKE så lett å få tak i som jeg trodde. Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne medisinen i rogaland?
Har ikke sett den i noen butikk, men du kan bestille fra Tropefisk eller Aqua Karolin, selv om det ikke ser ut til at noen av disse har den inne på lager.
I tillegg til disse to butikkene, har aquamanias denne i sitt sortement. Men om det er lagervare, skal jeg ikke gjette på engang
Frank Angell
I tillegg til disse to butikkene, har aquamanias denne i sitt sortement. Men om det er lagervare, skal jeg ikke gjette på engang ;)

har tråla rundt på en rekke nettbutikker, men ingen har på lager. Kjenner jeg blir litt småirritert av slikt. Det blir akkurat som når jeg kjøper en vanskemaskin, så trenger jeg den med en gang. Men det er ikke så mye å gjøre med det. Se ut som at fiskene som skulle ha det kommer seg bedre en forventet
Dersom fiskene selv greier å kurere bakterien (ganske vanlig, egentlig), er det jo ikke noen grunn til å medisinere heller
Men for den del; det er alltid kjekt å ha noen medisiner på lur.

Vet at Tropefisk får inn varer denne uka, så jeg vil tro at Tor har bestilt inn mer eSHa også. Denne selger jo som varmt hvetebrød i disse dager. Skulle vel kjøpt aksjer i Eshalabs, jeg :p
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap