esha 2000?

ser ut til at jeg har fått finneråte mens jeg var vekk. bare det som manglet. jeg har skjønt hva jeg skal gjøre med det. takk, frank, for alle dine innlegg. men kan noen si noe om hvor det er enklest og ikke minst tryggest å handle denne? og er det noe annet jeg bør ta med når jeg først handler? noe "må ha" for nybegynnere?
Jeg kjøpte den hos aquamanias og der var det rask og flott service. Jeg ville samtidig kjøpt Esha Exit. Veldig greit å ha begge disse stående. Av andre ting som du "må ha" så blir det vanskelig å si noe da jeg ikke vet hva du har.

Nevner noe jeg vet er viktig da.
-Vanntester (Ph og de sakene der) Merket JBL har fått mye skryt.
-plantenæring og jern (noen merker har plantenæring med jern i seg)

Og der kom skrivesperren min. Håper da andre kan skrive mer her for å hjelpe deg
Er vel stort sett kun Tropefisk og Aquamanias som fører denne medisinen. I alle fall på nett, og så er det vel en lokalbutikk ett sted i landet som har denne som hyllevare.

Både Tropefisk og Aquamanias er butikker som har service i fokus. Rask leveranser, raske svar, og svært skjelden er det noen som har sagt noe negativt om disse.
Bruker selv begge butikkene, og har 100% tillit til begge innehaverne.

Hva du ellers måtte trenge? Tja, det må du selv ta en vurdering av Aner ikke hva du har liggende i skuffer og skap
jeg mente selvfølgelig hva jeg ellers måtte trenge fra samme leverandør når jeg først bestiller på nett. veldig gammeldags, ser du. liker best å kjøpe over disk.
den lokale butikken er faktisk Krizoo i Stokke i Vestfold. tilfeldigvis nabokommunen min. flaks for meg og alle andre i Vestfold. dette til deres informasjon.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap