Nettsted som selger Juwel armatur til 180L?

Hei på dere
Jeg trenger litt hjelp med og finne en butikk eller et nettsted som selger
Juwel armatur til et 180 liters kar og ca hvor mye de koster.
Hvis du sender en mail til f.eks. Webzoo og spør, tror jeg at de kan svare. De selger ihvertfall Juwel-kar...
Med litt velvilje bør alle som er leverandører av Juwel kunne skaffe dette for deg.

Om det kun er selve lys-lista du trenger, og ikke selve rammestrukturen med lokk, har denne følgende varenummer hos Juwel:
2*30W T8, elektronisk forkobling: 46100
2*45W T5: 46400. Er usikker på om denne er kommet i løssalg ennå.

Pris: det vil variere sterkt. Vil tippe en plass mellom 800 og 1500.
Vi har et Juwel Rio 125 og fikk nettopp byttet ut armaturet på garanti. Det sluttet å virke etter kun 4 måneder i bruk. Gikk heldigvis greit å få nytt fra butikken der vi kjøpte karet

Vi byttet kun selve armaturet, eller lys-lista som Frank kaller det. Altså ikke nye lokk. Vi fikk det selvfølgelig gratis siden dette var en garantisak, men jeg mener prisen som stod på esken var ca 650 kr. Dette var kun for armaturet (ingen lysrør) i en vanlig butikk (Midttun Zoo i Bergen). Er klar over at trådstarter har en 180 liter, men det gir vel kanskje en viss indikasjon på prisen.

Edit: Ble plutselig litt usikker på hva Frank egentlig mener med lyslist. Så for å spesifisere mer: Det vi skiftet ut var altså hele den dingsen som lysrørene og ledningen sitter fast i. Med andre ord hele "midtdelen" av lokket, men ikke de to "flapsene" på siden.
Det er det jeg i mangel på bedre uttrykk kaller for lyslist, Pernille har fått bytta

Det bør ikke være allverdens prisforskjell på denne og den til 180L. Elektronikken er ikke merkbart dyrere for 2*18/20W kontra 2*30W
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap