JEBO Akvarier

Bråker de større jebo akvariene like mye som de små? Noen som har erfaring?
Regner med at det er filterstøy du tenker på?
Ville ikke vektlagt dette mye, da filtrene er så ræva at de må\ bør byttes før en i det hele tatt tenker på å ha i vann
Ok, tenkte å kjøpe meg nytt akvarie, blir nok akvastbil igjen.

Jebo har faktisk helt greit design på enkelte kar, noen av de med møbl ser fine ut, men er filer så dårlig, dropper jeg det.
Anbefaler deg å gå for noe annet, ja Både pris og funksjonalitet på JEBO tiltaler i alle fall ikke meg
JEBO er ett av få merker der en ikke får det en betaler for
Jeg har 325 l i akvastabil, er et superkar, så mulig jeg går for et slikt igjen, bare litt mindre.

Hvordan er juwel karene? har ikke erfaring med disse heller?
Juwel er ett greit nok merke. Det jeg ikke liker med disse er filterløsningen. Stygg og ikke på langt nær så effektivt som ett anstendig utvendig filter.

De nye Juwelkarene leveres med T5-lys, og er derfor bedre rustet for å kunne gi god plantevekst. Ulempen her er at Juwel har laget til helt spesielle mål på rørene, som medfører at det i all framtid er kun Juwel-rør en kan bruke (om da ikke noen mot formodning skulle starte produksjon av samme teite størrelser )

Personlig liker jeg best ting der jeg selv kan tilpasse utstyret etter det jeg vil ha, og det jeg mener jeg bør ha.
Akvastabil\ aqualine står derfor høyt på lista, siden de har ulike armaturer, mulighet for ettermontering av flere\ andre rør, og selvsagt full frihet til valg av filter og annet teknisk utstyr.
Da er blir det slik som hjertet mitt talte, da kommer det nytt akvastbil...
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap