Hvor får man kjøpt T5 nattlys?
Postet 23.09.07 kl 23:58
Sikker på at det er 28W du er ute etter? Dette er en høyst uvanlig størrelse til akvariebruk.
Røret er like langt som 54W.
Forskjellen er rett å slett at 28W er i HE-utgave, og 54W i HO-utgave.
Jeg kjenner ikke til en eneste produsent av akvarierør som leverer rør i HE.
Er det derimot 24W\ 549mm rør du skal ha, finnes dette i blått fra en rekke produsenter
Edit:
Ser at Osram har ett helblått rør i denne styrken.
Dette har følgende betegnelse i online katalogen:
EAN/ Product : 4050300646657
Product description: FH 28W/67 HE UNV1
Men hvor du får tak i dette, ja det kan jeg nok ikke svare på
Finner det i ett lite knippe tysne nettbutikker, men det er kanskje ikke aktuelt å bestille ett enkelt rør fra tyskland...?
Røret er like langt som 54W.
Forskjellen er rett å slett at 28W er i HE-utgave, og 54W i HO-utgave.
Jeg kjenner ikke til en eneste produsent av akvarierør som leverer rør i HE.
Er det derimot 24W\ 549mm rør du skal ha, finnes dette i blått fra en rekke produsenter
Edit:
Ser at Osram har ett helblått rør i denne styrken.
Dette har følgende betegnelse i online katalogen:
EAN/ Product : 4050300646657
Product description: FH 28W/67 HE UNV1
Men hvor du får tak i dette, ja det kan jeg nok ikke svare på
Finner det i ett lite knippe tysne nettbutikker, men det er kanskje ikke aktuelt å bestille ett enkelt rør fra tyskland...?
Postet 24.09.07 kl 00:18
Endret: 24.09.07 kl 00:29
Postet 24.09.07 kl 00:46
Har nok ingen planer om å bestille noe slikt fra tyskland jeg heller
Ser at ett nyhetsbrev fra Osram at disse rørene nå leveres i 10-pakker, kontra tidligere 40-pakker.
Du får kjøpe en hel pakke - så har du rør resten av livet :p
Du har ikke muligheten til å flytte festene, slik at du evt kan bruke ett 24W rør? Eller ta en titt på forkoblingen, kan være at den er av de nyere mer inteligente sakene som tåler ett 54W rør?
Ser at ett nyhetsbrev fra Osram at disse rørene nå leveres i 10-pakker, kontra tidligere 40-pakker.
Du får kjøpe en hel pakke - så har du rør resten av livet :p
Du har ikke muligheten til å flytte festene, slik at du evt kan bruke ett 24W rør? Eller ta en titt på forkoblingen, kan være at den er av de nyere mer inteligente sakene som tåler ett 54W rør?
Postet 24.09.07 kl 01:13
Nope, ta en kikk på denne linken
Ser ut som den, bare at det er plugg i enden, og forkoblinga ligger inni den hvite "kassen"
Den på bildet er til for å få T5 i en gammel T8 lampe..... Skjønner du hva jeg mener`?
Ser ut som den, bare at det er plugg i enden, og forkoblinga ligger inni den hvite "kassen"
Den på bildet er til for å få T5 i en gammel T8 lampe..... Skjønner du hva jeg mener`?
Postet 24.09.07 kl 01:26
Postet 24.09.07 kl 01:35
Postet 24.09.07 kl 01:43