prodac, funker det i det hele tatt?

bruker prodac- nutron ferro, og prodac- aqua sana, er det flere som bruker det? eller noen har noe å si på disse produktene? føler ikke jeg får noe særlig forskjell når jeg bruker de
Siden sikkert ikke alle er like inne på Prodac sitt marked, og deres navn på varene, vil jeg opplyse at
Prodac Nutron Ferro, Jernbassert plantenæring.
Prodac Aqua-sana, Italienernes svar på aquasafe.

Ferro, er altså jerntilsetting for plantene. Dette er ikke tilstrekkelig til annet enn å gi algevekst.
Plantene trenger andre næringselementer enn bare Fe, som de her har total mangel på.
Kvalitetsmessig, aner jeg ikke hvordan produktet er i forhold til de merker jeg foretrekker. Prodac er langt fra det jeg bruker penger på

Aqua-sana. Denne, eller aquasafe og lignende, er for de aller, aller fleste av oss bortkasta penger. Dette er ett produkt en vil ha nytte av der vannet renses med klor, og en ikke kan\ orker\ vil\ makter etc å lufte ut denne gassen. Der en har høyt innhold av metaller og tungmetaller i vannet, vil den også kunne ha effekt - om da dette billige skvipet gjør noe annet enn kontobeholdningen lavere :p
frank frank frank, er det noe du ikke kan? hehe... helt utrolig det du kommer med, blir like forbløffet alltid når du kommer med noe, godt det er noen som kan så mye sånn at en som meg kan mase seg fram til litt..

hva bruker du til planter og fisker da? hvis disse produktene er på trynet?
Joakim Pettersen
frank frank frank, er det noe du ikke kan?
Strikke!
Joakim Pettersen
hva bruker du til planter og fisker da? hvis disse produktene er på trynet?

Bruker hjemmelaget til det meste, jeg.
Plantene får solide doser PMDD hver dag, Kh økes med natron, Gh økes med gips og magnesiumsulfat blandet sammen.
Kjøper med andre ord ikke noen ferdige vanntilsettinger.
hmm, men da så, da vet jeg det.. hehe... hadde håper du kunne strikke en lue til meg, men men..haha...takk for hjelpen, skal se om ikke jeg kan få gjort noe med det her, jeg får liksom ikke noe av akvariet mitt, og jeg får lyst på flere hele tiden, men jeg vil ha dette her i 100% stand før jeg gjør noe annet
Søk på Prodac her i forumet, og les litt i de ulike innleggene som popper opp. Det er generelt over hele linja en enten laber eller direkte negativ omtale av de produktene. Husker jeg har lest at både snegler og/eller reker dauer av det vannforbedringsmiddelet deres (altså deres svar på Aquasafe). I det hele tatt virker det som om de produktene deres ikke er annet enn farget vann på flaske, solgt i dyre dommer som "ditt eller datt". Jeg ville aldri kjøpt et eneste ett av produktene deres.

Her er en tråd om Prodac, men søk litt rundt selv også.
da skal jeg se om ikke jeg finner noe annet.. jeg vil nødig at lommeboka tømmes på vann med farger...da burde det finnes noe annet jeg kan bruke penger på....
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap