Akvastabil eller Aqualine - nokon i Stavangerområdet som har AQ?

Kjøper akvarium i Danmark i mars, og er usikker på om eg skal kjøpa Akvastabil eller Aqualine. Eg har sett Akvastabil i butikk, men lurer på korleis Aqualine sine ser ut på ordentlig, ikkje berre på bilde. Er det nokon i Stavangerområdet som har slike (skal kjøpa 375 eller 530 l) og som eg kan kikka på? Ta gjerne kontakt!
Mener på at Dyrego på Kilden fører Aqualine og har disse utstilt. Bortsett fra lystoppen ligner i alle fall de karene jeg har sett på Akvastabil sine kar.
Personlig hadde jeg kjøpt Akvastabil, 100% kvalitet.
Har selv vurdert å kjøre til dk å handle da prisen på kar er halvparten. Hvilken butikk har du funnet, noen langt nord i dk?
Lars!
Eg har ein jobb heilt på grensa til Tyskland og ein av kundane mine driv dyrebutikk, så eg bestiller hos han...
Ok, jeg har dog for en tid tilbakesiden vært i kontakt med og de kunne levere kar og utstyr til meg, men de måtte ha en adresse i dk. Lurte derfor på om jeg rett og slett skulle legge meg inn på en kro ikke så langt ifra fergiekaien å få det levert der.
Jeg har 12st 200 liters aqualine helglass i porsareol og 2st 720 liter helglass Aqualine av kort type 160x75x60. Synes det er greie helglasskar og vil fortsette å kjøpe Aqualine. Rammekar er uaktuellt for meg.
Har du bilder av (deler av) reolen, Håvard?

Eg skal ha en reol selv, nett litt mindre, og har lyst på Aqualine helglass med Prestigetopp. Men eg har aldri sett bilder av helglasskar i reol, så eg lurer på hvordan det ser ut. Det er jo endel "rammer" der i utgangspunktet
Har ikke tatt noen bilder enda. Kan legge ut litt etterhvert i min personlige akvarietråd.

Helglass i sort porsareol er lekkert! Veldig rent
I sort reol er det veldig fint og da spes. hvis silikon og skyvedører er sort også.
Donald, de har jo sort reol med helglass-kar på Oasen-zoo. Du kan gå der å kikke...
Takker for svarene!

Sort, ja. Det har eg ikke tenkt på engang
Blir kanskje harry med sort porsa og sølvfarget Prestige (hvis eg velger den lampen)? Eller kan det bli fint?
Tror jeg ville gått for armaturer og porsarør i samme farge

Går selv og venter på 3 spesialbestilte helglass-kar fra Aqualine, som skal inn i en ny reol i svart porsarør. Og så har jeg bestilt 3 Woha-lysarmaturer fra Tyskland - også i svart, så klart...
Eg er enig med deg, tror eg Fant faktisk ikke ut før nå at Prestigen finnes i svart også. Ganske sløvt med tanke på alle de gangene eg har vært inne på de sidene. Enig med deg og Håvard i at svart er lekkert (gjelder damer også), men i og med at eg har "sølv"TV og -anlegg, blir det kanskje mer gjennomført med sølvreol? Interiørarkitekt blir eg nok aldri (får eg håpe), men må tenke litt på fargen.

Angående Wromak: eg har jo tenkt på den, men da sliter eg med å få blålys som eg "må" ha. Selv om Prestigen er litt dyrere føler eg det er verdt det, da man i tillegg får fritt arbeidsrom.

Litt usikker på hvor stor avstand mellom karene eg bør ha med Prestigearmatur? Foreløpig mener jeg 30 cm. bør være mer enn bra nok. Er det ikke en avstand som er vanlig i reoler?

P.S. Unnskyld at eg har sporet av tråden din, Roalden.
Donald!
Alt dette er nyttig for meg, du må berre utvikla tråden i din retning, eg har vore hos Andreas og sett AQ kara hans, så eg er meir enn nøgd. #
Håvard Støre Andresen
Jeg har 12st 200 liters aqualine helglass i porsareol og 2st 720 liter helglass Aqualine av kort type 160x75x60. Synes det er greie helglasskar og vil fortsette å kjøpe Aqualine. Rammekar er uaktuellt for meg.


Det begynner og ta form nå med porsa reolen Håvard.

Reolen din ser ganske fin ut det er det ingen tvil om.

Jeg er i grunner veldig enig i det du sier der. Helgalss er mye finere enn ramme akvarie. Så det blir nok flere helglass på meg også med tiden.

Aqualine er absolutt å annbefale

Andreas
Ja dette er heilt ute av tråden:
Andreas - Ciklidane hadde eit rekeherremåltid i går kveld--- haha
*ler*

Noen som satte pris på reker. Jaja det er sånn som skjer.
Det var verd et forsøk på å ha reker i akvariet.

Andreas

Off Topic:
Når er det begynner på lørdag?
Utstillinga opnar for publikum k 1000 trur eg - bare sei du skal snakka med fotografen, så slepp du betala
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap